کد خبر : 2063653 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:45 | 44.7K بازدید | 57 دیدگاه

برگی‌ از تاریخ

رمانتیک‌ترین لحظه تاریخ لیگ برتر ایران

هفت سال پیش در چنین روزی، استقلال در یک بازی پرحاشیه مغلوب پدیده شد.

رمانتیک‌ترین لحظه تاریخ لیگ برتر ایران

به گزارش "ورزش سه"، مصاف‌های تیم پدیده مشهد مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه زیبا و دیدنی بود. زمانی که هنوز نام این تیم به شهرخودرو تغییر نکرده بود، آن‌ها به سرمربیگری رضا مهاجری از هفته پنجم لیگ هفدهم در تهران میهمان استقلال بحران‌زده علیرضا منصوریان بودند.

2070748

بازی با سوت علیرضا فغانی آغاز شد. درحالی که تنها پانزده دقیقه از شروع بازی گذشته بود، محمد قاضی کهنه‌کار با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه رحمتی را باز کرد و پدیده نیمه اول را به سود خود خاتمه داد.

در نیمه دوم نیز حملات نصف و نیمه استقلال روی دروازه شهاب گردان اثربخش نبود تا اینکه در هشتادمین دقیقه بازی، شاگردان مهاجری روی یک ضدحمله توسط حسین مهربان دروازه استقلال را برای دومین بار باز کردند.

2070750

عجیب‌ترین اتفاق این بازی اما پیش از سوت پایان فغانی اتفاق افتاد. در حالی که هنوز چند دقیقه تا پایان بازی مونده بود و همزمان با شعارهای حیا کن رها کن هواداران استقلال علیه منصوریان، مربی آبی‌ها با حرکتی جالب سمت نیمکت پدیده و رضا مهاجری رفت و چند دقیقه آخر بازی را دست در دست او مشاهده کرد. این یکی از اتفاقات جالب در تاریخ لیگ برتر بود.

با وجود شایعاتی مبنی بر استعفای منصوریان در پایان بازی اما او نهایتا یک ماه بعد از این دیدار و با تساوی مقابل ذوب آهن در آزادی، از هدایت آبی‌ها استعفا داد.

2070749

دیدگاه‌ها