کد خبر : 2063646 | 31 مرداد 1403 ساعت 09:25 | 36K بازدید | 83 دیدگاه

رؤیای از دست رفته: بارسا پول این ستاره را هم ندارد

بارسلونا احتمالا به دلیل محدودیت و شرایط فرپلی خاص مالی لالیگا نمی‌تواند رافائل لیائو را به خدمت بگیرد.

رؤیای از دست رفته: بارسا پول این ستاره را هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی در حال بررسی شرایط بازیکنان متفاوتی است که می‌تواند آنها را در این تابستان به خدمت بگیرد و امیدوار است که بتواند تیمش را به بهترین شکل ممکن تقویت کند تا هانسی فلیک در اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم بهترین نتایج را به دست آورد.

به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز در طول چند هفته گذشته به هدف اصلی مدیران این باشگاه تبدیل شده بود، اما آنها موفق نشدند این انتقال را نهایی کنند. این در حالی است که نام لوئیس دیاز هم از چند هفته قبل در کنار نام بارسا به گوش می‌خورد، اما شرایط مالی اجازه ارائه پیشنهاد به آنها را نداد.

حالا به نظر می‌رسد که اتفاق مشابهی در حال تکرار است. منابع نزدیک به این باشگاه روز گذشته از علاقه مدیران بارسا به جذب رافائل لیائو خبر داده بودند، اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که بار دیگر شرایط مالی باعث شده است که آنها توانایی جذب این ستاره پرتغالی را نداشته باشند و در این مورد هم ناکام بمانند.

دکو مذاکرات اولیه را آغاز کرده و صحبت‌هایی هم با ژرژ مندس درباره این بازیکن داشته است اما این باشگاه به خوبی می‌داند که خرید این بازیکن در این شرایط مالی عملا غیرممکن است و این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که آنها بتوانند چند بازیکن را در این مدت به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها