کد خبر : 2063641 | 31 مرداد 1403 ساعت 08:45 | 23.7K بازدید | 12 دیدگاه

تکذیب شد: ستاره لهستان هم به ایران نمی‌آید

مدیر برنامه‌های ستاره والیبال لهستان حضور او در جام باشگاه‌های آسیا را تکذیب کرد.

تکذیب شد: ستاره لهستان هم به ایران نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه‌های آسیا قرار است از اواخر شهریور ماه در شهر یزد برگزار شود و تیم‌های حاضر در آن به دنبال تقویت تیم خود هستند. در این میان، خبر فدراسیون والیبال ایران درباره حضور بارتوش کورک، ستاره والیبال لهستان، به سرعت در رسانه‌های لهستانی بازتاب یافت.

یکی از رسانه‌های لهستانی پس از اعلام این خبر توسط فدراسیون والیبال ایران نوشت: "روز سه‌شنبه، اطلاعات شگفت‌انگیزی در میان جامعه والیبال منتشر شد. فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که بارتوش کورک، یکی از ستاره‌های مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این قطر پاسور نماینده تیم جاکارتا بایانکارا پرسیسی خواهد بود. علاوه بر این، اروین انگاپت، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه نیز هم‌تیمی او در این تیم خواهد بود.

این مسابقات بین ۸ تا ۱۵ سپتامبر برگزار می‌شود. اگر کورک در این مسابقه شرکت کند، به این معنی است که او بازی تیمش، زاکسا، مقابل پروجکت ورشو از سری مسابقات پلاس لیگا لهستان را از دست خواهد داد. برای به دست آوردن اطلاعات موثق در مورد این خبر، با ایجنت کورک تماس گرفته شد. جاکوب میچالک، مدیر برنامه بارتوش کورک، گفت که این بازیکن ۳۶ ساله در مسابقات آسیایی شرکت نخواهد کرد. کاپیتان سفید و قرمزها در هفته آینده به تمرینات زاکسا اضافه خواهد شد."

دیدگاه‌ها