کد خبر : 2063639 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:14 | 19.4K بازدید | 7 دیدگاه

سسک فابرگاس:

از ما انتظار صعود به لیگ قهرمانان را نداشته باشید!

سسک فابرگاس، سرمربی تیم کومو، از انتظارات نابجای برخی‌ها از تیمش انتقاد کرد.

از ما انتظار صعود به لیگ قهرمانان را نداشته باشید!

به گزارش "ورزش سه" از هفته اول رقابت‌های سری آ، یوونتوس با نتیجه قاطعانه ۳-۰ از سد کومو گذشت تا فعلا به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار بگیرد.

سسک فابرگاس، سرمربی تیم کومو، بعد از این شکست در کنفرانس خبری گفت: "اول از همه به تیم خوب یوونتوس بابت این بازی زیبا و کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. آنها تیم فوق العاده جوان و خوبی را آماده کرده‌اند و اگر به همین شکل ادامه دهند، قطعا از مدعیان قهرمانی در فصل جاری خواهند بود."

از سسک فابرگاس درخصوص انتطار نابجای برخی‌ها از تیمش اضافه کرد: "در مورد باخت به یوونتوس حرف زیادی ندارم. اگر بازی‌های ما در سری ب را دنبال کرده باشید، به یاد دارید که فصل گذشته را هم با شکست پر گل ۳-۰ مقابل پالرمو آغاز کردیم اما در پایان فصل به سری آ صعود کردیم. ما هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم و قطعا باید بیشتر تمرین کنیم تا بهتر شویم."

فابرگاس در ادامه با لحنی تندتر در خصوص انتظاراتی که از تیمش وجود دارد گفت: "هرکس که فکر می‌کند ما اینجاییم تا سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنیم، سخت در اشتباه است. من و همه اعضای تیم می‌دانیم در این فصل چه چیزی می‌خواهیم و قطعا در کمال آرامش به کارمان ادامه می‌دهیم تا به اهداف اصلی خود در این فصل برسیم."

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در خصوص وضعیت نقل و انتقلاتی تیمش نیز این‌گونه توضیح داد: "ترکیب ما نسبت به آخرین بازی در سری ب تغییرات گسترده‌ای داشته است. با این حال بعید می‌دانم تا پایان نیم فصل خرید جدیدی داشته باشیم و با همین نفرات به کار ادامه می‌دهیم."

دیدگاه‌ها