کد خبر : 2063631 | 31 مرداد 1403 ساعت 07:50 | 17.8K بازدید | 12 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

موراتا بهترین خرید این فصل سری آ بود!

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق میلان، معتقد است آلوارو موراتا یکی‌ از بهترین خریدهای آث میلان در چند سال اخیر است.

موراتا بهترین خرید این فصل سری آ بود!

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان در هفته نخست فصل جدید سری آ با تساوی پرگل ۲-۲ مقابل تورینو در خانه متوقف شد تا فصل جدید را با از دست دادن دو امتیاز حساس آغاز کند.

گل نخست روسونری در این دیدار توسط آلوارو موراتا خرید این فصل مشکی و قرمزها به ثمر رسید. مهاجم سابق اتلتیکو با وجود آنکه در ترکیب اصلی نبود و به عنوان جانشین وارد میدان شد موفق شد اول تیمش را در دقیقه ۸۹ به ثمر برساند تا مقدمات بازگشت میلان مقابل تورینو را فراهم سازد.

با وجود گلزنی او در نخستین بازی اما در خصوص عملکرد احتمالی آلوارو موراتا با پیراهن میلان پیش‌بینی‌های متفاوتی صورت گرفته است‌. با این وجود آنتونیو کاسانو ستاره سال‌های نه چندان دور میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است کاسانو یکی از بهترین خریدهای چندسال اخیر میلان بوده است.

آنتونیو کاسانو درباره آلوارو موراتا معتقد است: "او با وجود آنکه تمرینات زیادی با تیم انجام نداده و تازه اضافه شده است، در نخستین بازی گلزنی کرد و این نکته بسیار مثبتی به حساب می‌آید. از نظر من او یکی از بهترین خریدهای چندسال اخیر میلان و البته بمب نقل و انتقالات این فصل سری آ بود."

آنتونیو کاسانو خودش به عنوان  بازیکن ۳۳ بازی در سری آ با پیراهن میلان انجام داد و موفق به زدن ۷ گل نیز شد. او مستقیما از میلان راهی اینتر شد و با پیراهن آبی و مشکی‌ها نیز در ۲۸ بازی موفق به زدن ۷ گل در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ایتالیا شد.

دیدگاه‌ها