کد خبر : 2063630 | 31 مرداد 1403 ساعت 07:39 | 39.6K بازدید | 7 دیدگاه

رونمایی از اولین یونانی فوتبال ایران:

آسمان استقلالی‌ها امن و نفوذناپذیر! (عکس)

دیمیتریوس اولین بازیکن یونانی خواهد بود که در لیگ ایران به میدان خواهد رفت.

آسمان استقلالی‌ها امن و نفوذناپذیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتریوس چاتزیسایاس مدافع بلند قامت تازه وارد استقلال خوزستان در تمرینات این تیم پا به توپ شد تا شانس حضور او در بازی با گل‌گهر افزایش پیدا کند و منتظر رونمایی از اولین بازیکن یونانی فوتبال ایران باشیم!

این مدافع 193 سانتی یکی از بلند‌قامت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است و در خط دفاعی به میدان خواهد رفت، او فصل گذشته در لیگ هند به میدان رفت و حالا با حضور در استقلال خوزستان در سطح بالاتری حضور پیدا خواهد کرد و باید دید مقابل مهاجمان لیگ ایران چه عملکردی خواهد داشت، با توجه به حضور علی قربانی و قدرت سرزنی این بازیکن دیدار با گل‌گهر رقابت جالبی بین این بازیکن و قربانی شکل خواهد گرفت.

استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات مدافعان پرتعدادی جذب کرد و بعد از جدایی عثمان اندونگ، دیمیتریوس را جایگزین او کرد و این مدافع یونانی باید جای خالی بازیکنی را پرکند که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال خوزستان در مسیر بقا در لیگ برتر بود.

خوزستانی‌ها با اضافه کردن نونس و دیمیتریوس میانگین قدی تیم را به شکل قابل توجهی افزایش دادند، مهاجم 196 سانتی و مدافع 193 سانتی می‌توانند بازیکنان خطرناکی در ضربات آزاد و ارسالی روی دروازه باشند.

2070722

به احتمال زیاد استقلال خوزستان از 3 بازیکن خارجی خود در بازی با گل‌گهر رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها