کد خبر : 2063628 | 31 مرداد 1403 ساعت 00:38 | 45.5K بازدید | 24 دیدگاه

پیام بارسا به ستاره جوان: اگه خواستی قرضی برو!

در صورتی‌که پابلو توره، ستاره جوان بارسلونا، قصد داشته باشد به صورت قرضی جدا شود، باشگاه با درخواست او موافقت خواهد کرد.

پیام بارسا به ستاره جوان: اگه خواستی قرضی برو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا همچنان اولویت خود را بر ماندن پابلو توره قرار داده و تصمیم نهایی درباره آینده او به عهده خود بازیکن است. پابلو توره در مستایا با یک شوک غیرمنتظره مواجه شد، جایی که همه نشانه‌ها حاکی از این بود که او در اولین بازی لیگ برای بارسلونا در پست هافبک تهاجمی به میدان خواهد رفت، پستی که برای او بسیار مناسب است. اما در نهایت، رافینیا انتخاب شد و توره بدون دقیقه‌ای بازی بیرون از ترکیب باقی ماند. با این حال، باشگاه بارسلونا هیچ تغییری در برنامه‌های خود برای این بازیکن ایجاد نکرده است.

2070720

بارسلونا قبلاً به پابلو توره اعلام کرده بود که پس از پایان دوره قرضی او در خیرونا، که فصل گذشته در آنجا بازی کرد، قصد دارد او را به ترکیب اصلی تیم اضافه کند. این دوره ضروری، هرچند که توره به اندازه کافی دقایق بازی نداشت، به خوبی سپری شد و باشگاه تصمیم گرفت که او کاملاً آماده است. شروع پیش‌فصل و دقایقی که هانسی فلیک به او داد (او را به عنوان بازیکن اصلی در تمامی بازی‌هایی که در دسترس بود به میدان فرستاد و توره در همه آن‌ها خوب کار کرد) نظر مثبت باشگاه و خود بازیکن را به دنبال داشت.

بارسلونا همچنان معتقد است که پابلو توره جایگاهی در ترکیب تیم دارد. با این حال، باشگاه می‌گوید که تصمیم نهایی با خود بازیکن است و اگر او بخواهد برای داشتن دقایق بازی بیشتر به تیم دیگری برود، مانعی ایجاد نخواهد کرد. البته فقط به شرط انتقال قرضی و بدون هیچ بند خریدی.

توره دوست دارد در بارسلونا بماند اما این را هم می‌داند که رقابت در تیم کنونی بسیار دشوار است و اضافه شدن دنی اولمو به ترکیب خط حمله، این موضوع را بسیار سخت‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها