کد خبر : 2063620 | 30 مرداد 1403 ساعت 23:50 | 15K بازدید | 82 دیدگاه

فودن و پالمر بهترین‌های فصل لیگ برتر انگلیس

فیل فودن و کول پالمر، ستاره‌های منچسترسیتی و چلسی، به عنوان بهترین بازیکنان فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند

فودن و پالمر بهترین‌های فصل لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مراسم بهترین‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر از نگاه انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای، دو تا از مهم‌ترین جایزه‌های مراسم به ستاره‌های جوان چلسی و منچسترسیتی اهدا شد.

در این مراسم فیل فودن نیز به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. این وینگر منچسترسیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و با ۱۹ گل و ۸ پاس گل در ۳۵ بازی لیگ برتر، نقش کلیدی در چهارمین قهرمانی متوالی تیمش داشت. فودن همچنین در تمامی رقابت‌ها ۲۷ گل به ثمر رساند و به تیمش در کسب سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان کمک کرد.

2070702

کول پالمر نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد. پالمر که فصل گذشته از منچسترسیتی به چلسی پیوست، در اولین فصل خود در استمفورد بریج عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در ۴۵ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد. او همچنین در ۳۳ بازی لیگ برتر ۲۲ گل و ۱۱ پاس گل ثبت کرد و برای یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی انگلیس دعوت شد.

2070701

سیتی با اینکه در لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل رئال مادرید حذف شد اما در لیگ برتر توانست در یک رقابت جذاب آرسنال را شکست دهد و دوباره قهرمان انگلیس شود. چلسی نیز که فصلی کابوس‌وار را گذراند در نهایت به لطف درخشش کول پالمر موفق به کسب یکی از سهمیه‌های اروپایی شد.

تیم منتخب فصل گذشته لیگ برتر نیز توسط انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای انتخاب شد که آرسنال بیشترین سهم را در این تیم داشت. 

ترکیب تیم به این شکل است:

دروازه‌بان: داوید رایا
مدافعان: سالیبا، فن‌دایک، ماگالاییش و واکر
هافبک‌ها: رودری، رایس و اودگارد
مهاجمان: هالند، فودن و واتکینز

2070709

دیدگاه‌ها