کد خبر : 2063613 | 31 مرداد 1403 ساعت 06:12 | 20.7K بازدید | 17 دیدگاه

انتقاد از مارسکا: با این کار استعداد پالمر را هدر می‌دهی!

مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول، از انزو مارسکا بابت به هدر دادن استعداد کول پالمر با بازی دادن او در پست نامناسب انتقاد کرده است.

انتقاد از مارسکا: با این کار استعداد پالمر را هدر می‌دهی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی مقابل منچسترسیتی در استمفوردبریج با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و پالمر تقریباً هیچ تاثیری در بازی نداشت. این مهاجم انگلیسی ۲۲ ساله، در مقایسه با فصل گذشته که اغلب به تنهایی چلسی را به دوش می‌کشید، بسیار ضعیف‌تر ظاهر شد.

پالمر و کریستوفر انکونکو نتوانستند از جناحین نفوذ کنند و بیشتر زمان بازی را به عنوان تماشاگر گذراندند. در حالی که پالمر در این بازی در پست وینگر راست شروع کرد، او در فصل گذشته در نقش شماره ۱۰ بسیار موفق بود و ۲۷ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد.

مایکل اوون معتقد است که پالمر باید در نقش آزادتری بازی کند تا بتواند از مرکز زمین بازی‌سازی و تیم را هدایت کند. او گفت: «چلسی بازیکنان زیادی خریده که می‌توانند در پست وینگر راست بازی کنند، اینطور نیست؟

شما بازیکنانی دارید که حتی در ترکیب تیم هم نیستند و می‌توانند در این پست بازی کنند، مانند رحیم استرلینگ.

من مطمئنم که مربی دیده چقدر پالمر فصل گذشته خوب بود و در چه پستی بازی می‌کرد و همه چیزهای دیگر.

2070679

و شما فکر می‌کنید که وقتی تیمی را انتخاب می‌کنید، بهترین بازیکنانتان را در بهترین پست‌هایشان بازی می‌دهید و بقیه را بر اساس آن تنظیم می‌کنید. من ترجیح می‌دهم او در بهترین حالت خود باشد و بیشتر توپ را در مرکز زمین دریافت کند. اگر من مربی بودم، او اولین بازیکنی بود که در ترکیب اصلی قرار می‌دادم و سپس بقیه را بر اساس آن تنظیم می‌کردم. اما به نظر می‌رسد که آنها بازیکنان زیادی خریده‌اند و سعی دارند ترکیب را تغییر دهند. مارسکا با این کار استعدادهای پالمر را هدر می‌دهد.»

دیدگاه‌ها