کد خبر : 2063607 | 31 مرداد 1403 ساعت 05:15 | 32.3K بازدید | 13 دیدگاه

بازی‌سازی از عقب زمین، نقش ویژه گلر ازبک:

خیال گل‌محمدی با درخشش یوسوپوف راحت شد!

اتکیر یوسوپوف در بازی با نساجی عملکرد خوبی داشت و اولین کلین‌شیت خود را پشت سرگذاشت.

خیال گل‌محمدی با درخشش یوسوپوف راحت شد!

به گزارش "ورزش سه"، اتکیر یوسوپوف گلر ملی‌پوش ازبکستانی در اولین تجربه لیگ برتری توانست با یک نمایش مطمئن دروازه فولاد خوزستان را بسته نگه دارد و این تیم سه امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کند.

یوسوپوف در این مسابقه بدون اشتباه خاصی و خروج‌های مطمئن شرایط خوبی را برای فولاد خوزستان فراهم کرده بود تا نظم خوبی در خط دفاعی این تیم شکل بگیرد و مدافعان با تمرکز بیشتری مشغول کارهای دفاعی باشند.

یکی از نکات جالب این مسابقه اعتماد بازیکنان فولاد به گلر ازبکستانی بود و با ارسال پاس در جریان مسابقه به این بازیکن برای شرکت در بازی‌سازی و خارج شدن تیم از پرس حریف استفاده می‌کردند و او نشان داد که در بازی با توپ و بازی‌سازی از عقب زمین عملکرد خوبی دارد و قابل اطمینان است.

در این مسابقه موقعیت خطرناک زیادی روی دروازه فولاد شکل نگرفت اما در همان موقعیت‌های نصفه و نیمه هم یوسوپوف واکنش‌های خوبی نشان داد تا خیال گل‌محمدی از دروازه خود راحت باشد.

فولاد خوزستان با جذب این بازیکن کریستوفر کنت را کنار گذاشته بود و اتکیر یوسوپوف به خوبی جواب اعتماد گل‌محمدی را در این مسابقه داد تا فولادی‌ها حداقل در هفته نخست خیال‌شان از حضور یک دروازه‌بان مطمئن راحت باشد.

دیدگاه‌ها