کد خبر : 2063600 | 30 مرداد 1403 ساعت 21:58 | 44K بازدید | 16 دیدگاه

نامردی بزرگ سیمئونه در حق ستاره اتلتیکو

توماس لمار از طریق شبکه‌های اجتماعی خبر کنار گذاشته شدنش از لیست اتلتیکو مادرید را فهمیده است.

نامردی بزرگ سیمئونه در حق ستاره اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال بوده است. در بخش خروجی‌ها، این باشگاه موفق شده است بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، سویونچو، استفان ساویچ، سائول نیگز و ممفیس دیپای را به فروش برساند. همچنین، ماریو هرموسو و پائولیستا به صورت آزاد از تیم جدا شده‌اند و کارلوس مارتین به صورت قرضی به آلاوس پیوسته است.

با این حال، باشگاه هنوز باید روی خروجی‌های دیگری کار کند و دو بازیکن در اولویت قرار دارند: آرتور ورمیرن و توماس لمار. ورمیرن، بازیکن بلژیکی، بخشی از تیمی بود که در هفته اول سفر کرد تا مقابل ویارئال بازی کند، اما هیچ دقیقه‌ای بازی نکرد. در حالی که لمار، ستاره فرانسوی، حتی در لیست هم نبود.

لمار که تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد، پس از یک مصدومیت طولانی و سخت، در پایان فصل گذشته به تیم بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد. او تابستان را با تمرینات منظم و رضایت از مربی بدنسازی جدید، گذراند و امیدوار بود که فرصت‌هایی مانند سایر هم‌تیمی‌هایش به دست آورد، اما این اتفاق نیفتاد. وقتی تیم برای بازی دوستانه مقابل یوونتوس به سوئد سفر کرد، او در مادرید ماند و با تیم ب و بازیکنان کنار گذاشته شده تمرین کرد.

2070653

بدترین خبر برای لمار زمانی بود که فهمید از لیست تیم برای بازی مقابل ویارئال خارج شده است و این خبر را از طریق شبکه‌های اجتماعی و صفحه‌هایی توییتری دریافت کرد. به نظر می‌رسد که آینده لمار دور از مادرید باشد، آن هم با وجود اینکه هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است. با این حال، حقوق بالای او برای تیم‌های علاقه‌مند، به ویژه در فرانسه، مشکل‌ساز است. لمار می‌خواهد دقایق بازی بیشتری داشته باشد و نقش مهمی در تیمش ایفا کند، اما نه به هر قیمتی.

دیدگاه‌ها