کد خبر : 2063592 | 31 مرداد 1403 ساعت 04:32 | 48K بازدید | 44 دیدگاه

چشم امید نکونام به مربی اسپانیایی آبی‌ها:

سسما از استقلالی‌ها گلادیاتور می‌سازد! (عکس)

آندونی سسما حضور ویژه‌ای در تمرینات روز گذشته استقلال داشته است.

سسما از استقلالی‌ها گلادیاتور می‌سازد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته یوسو سسما مربی بدنساز استقلال تمرینات این تیم را با دقت زیادی زیر نظر دارد و عملکرد فردی بازیکنان را با نظارت بیشتری مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مربی اسپانیایی که در روزهای آخر اردوی ترکیه به جمع آبی‌پوشان اضافه شد با استفاده از تمرینات خاصی که در نظر گرفته بود و استفاده از تکنولوژی به آنالیز بدنی بازیکنان استقلال مشغول شد و این بررسی‌ها در تمرینات این تیم در زمین شماره 2 آزادی و کمپ حجازی هم ادامه‌دار شد و در حال حاضر به آنالیز و ارائه برنامه تمرینی مجزا و تیمی برای بازیکنان این تیم است.

استقلالی‌ها هفته اول فقط ابولفضل جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و دیگر بازیکنان این تیم در شرایط مسابقه قرار داشتند، به غیر از کاکوتا که به تازگی به تمرینات این تیم اضافه شده بود و به نظر می‌رسد که مشکلی برای هفته دوم نخواهد داشت.

تیم‌های تحت هدایت جواد نکونام همیشه از پرس شدید و دوندگی بالا بهره‌برده‌اند و پیش‌نیاز این اتفاق آمادگی بدنی بالای بازیکنان خواهد بود که این مسئولیت مهم را سسما در طول فصل بر عهده خواهد داشت.

این مربی اسپانیایی برای دومین فصل پیاپی در تیم استقلال حضور دارد و سبک خود را مانند فصل گذشته در تمرینات این تیم پیاده کرده است و باید دید در طول فصل بازیکنان استقلال چه عملکردی خواهند داشت و میزان مصدومیت‌های این تیم در طول فصل به چه مقدار خواهد بود.

2070639

استقلال روز جمعه در دیداری حساس مقابل ملوان انزلی به میدان خواهد رفت و یک بازی سخت و درگیرانه را پشت سر خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها