کد خبر : 2063588 | 31 مرداد 1403 ساعت 03:15 | 105.2K بازدید | 70 دیدگاه

سانابریا حالا اینجاست، در دبی؛

تصمیم عجیب وارث مسی: انتخاب العین در جوانی!

شماره 10 تیم امیدهای آرژانتین راهی العین امارات شد تا شاگرد کرسپو شود.

تصمیم عجیب وارث مسی: انتخاب العین در جوانی!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی باشگاه العین امارات متئو سانابریا شماره 10 تیم زیر 20 سال آرژانتین که در تیم لانوس آرژانتین بازی می‌کرد و در مدت اخیر از او به عنوان یکی از استعدادهای خاص آلبی سلسته یاد می‌شد، در اقدامی عجیب به این تیم پیوست.

سانابریای بیست ساله که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، در آغاز تابستان مورد توجه وستهام، لیل و والنسیا قرار گرفته بود و همچنین آژاکس نسبت به جذبش علاقه نشان داده بود اما سانابریا حالا با قراردادی 4 ساله قرار است شاگرد هرنان کرسپو شود تا خیلی زود در این سن، وارد فوتبال آرژانتین شود!

او از هفده سالگی به تیم بزرگسالان لانوس پیوست و در رده‌های مختلف سنی فوتبال کشورش بازی کرده بود اما سانابریا که در شروع سال 2024، به عنوان یکی از 50 استعداد برتر جهان فوتبال توسط گاردین معرفی شد، با این تصمیم عجیبش احتمال دارد شانس دعوت شدن به تیم ملی کشورش را نیز از دست بدهد.

2070631

البته لازم به ذکر است این بازیکن جوان اکنون نیمکت‌نشین سفیان رحیمی مراکشی خواهد شد که این بازیکن مراکشی نیز در مدت اخیر با توجه به فرم خوب خود توانسته در کانون توجهات قرار بگیرد و حتی باشگاه النصر به جذبش علاقه نشان داده است.

دیدگاه‌ها