کد خبر : 2063586 | 31 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 20K بازدید | 16 دیدگاه

نورافکن برای بازی بزرگ آبی‌پوش شد!(عکس)

امید نورافکن با انگیزه بالایی در تمرینات ملوان شرکت می‌کند.

نورافکن برای بازی بزرگ آبی‌پوش شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن روز گذشته با پیراهن آبی در تمرین تیم فوتبال ملوان حضور پیدا کرد و با انگیزه زیادی آماده تقابل با تیم سابق خود و البته مهم‌ترین بازی خود با بازوبند و پیراهن تیم ملوان می‌شود.

نورافکن در بازی اول این تیم عملکرد خوبی داشت و توانست تک گل سه امتیازی ملوان در دیدار مقابل گل‌گهر را به ثمر برساند و در میانه‌میدان هم به خوبی خط هافبک ملوان را را رهبری کند، اما او در بازی با استقلال شرایط سخت‌تری دارد و باید به مصاف خط هافبکی برود که به احتمال زیاد اندونگ و کاکوتا دو بازیکن باسابقه فوتبال اروپا را هم در اختیار خواهد داشت.

2070630

قطعا این مسابقه برای نورافکن انگیزه‌های زیادی ایجاد خواهد کرد تا در شرایطی که بازوبند کایپتانی ملوان را هم در اختیار دارد مقابل تیم سابق خود و بازیکنان سرشناس این تیم به میدان برود و در صورت درخشش در این مسابقه بیش از قبل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مازیار زارع بعد از پایان اولین مسابقه ملوان در کنفرانس مطبوعاتی از مسئولیت‌شناسی و تمرینات منظم بازیکنان خود تقدیر کرد و همچنین تمجید ویژه‌ای از نورافکن انجام داد، ملوانی‌ها تیم یک‌دست و جوانی را در اختیار دارند و بعد از یک فصل رویایی به دنبال تکرار نتایج فصل گذشته خود خواهند بود.

دیدگاه‌ها