کد خبر : 2063584 | 31 مرداد 1403 ساعت 03:03 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

سولر با 20 میلیون یورو در وستهم

لوپتگی ستاره اسپانیایی PSG را نجات داد

در فرانسه از مذاکرات پیشرفته وستهم با پی اس جی برای انتقال کارلوس سولر خبر داده اند.

لوپتگی ستاره اسپانیایی PSG را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، وستهم مذاکرات برای جذب هافبک اسپانیایی پاریس را تسریع کرده و پی اس جی برای این انتقال 20 میلیون یورو می‌خواهد.

کارلوس سولر یکی از اهداف اصلی جولن لوپتگی برای تقویت وستهم قبل از بسته شدن بازار انتقالات است. ملی پوش اسپانیایی که اصلا در ایده‌های لوئیس انریکه قرار ندارد، ممکن است در روزهای آینده پاریس را ترک کرده و در لندن بازی کند. اکیپ امروز نوشت که مذاکرات در ساعات اخیر تشدید شده است، اما دو طرف هنوز به توافق نهایی نزدیک نیستند.

پاری سن ژرمن که دو سال پیش او را از والنسیا به خدمت گرفت، نمی‌خواهد بابت این انتقال ضرر کند و به همین دلیل برای او 20 میلیون یورو طلب کرده است. سولر که در اولین سال حضورش زیر نظر گالتیه بازیکنی مهم بود، در سال دوم با لوئیز انریکه مورد توجه قرار نگرفت او می‌داند که با رقابت شدیدی که در خط هافبک پاریس وجود دارد، به‌ویژه پس از به خدمت گرفتن ژوائو نوس و دزیره دوئه، دورانش به پایان رسیده است.

سولر در ابتدای تابستان هدف رئال سوسیداد بود اما انتقال به خاطر مسائل مالی منتفی شد. اکنون وستهم به رهبری لوپتگی که این بازیکن را به خوبی می‌شناسد، در ساعات اخیر تماس‌های خود را بیشتر کرده است تا با باشگاه پاریسی به توافق برسد. مربی اسپانیایی با خود بازیکن صحبت‌های خوبی داشته و به نظر انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

فصل گذشته، سولر 28 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، 2 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد. او در بسیاری بازی‌ها به عنوان دفاع راست بازی کرد، پستی که با آن بیگانه بود.

دیدگاه‌ها