کد خبر : 2063583 | 31 مرداد 1403 ساعت 02:45 | 19.8K بازدید | 17 دیدگاه

هافبک سابق لاتزیو در قطر پادشاهی می‌کند؛

خط و نشان الدحیل برای آسیا: سال بعد برمی‌گردیم!

الدحیل در این فصل از لیگ ستارگان عملکردی بی‌نظیر و بی‌عیب و نقص داشته است.

خط و نشان الدحیل برای آسیا: سال بعد برمی‌گردیم!

به گزارش "ورزش سه"، با شروع فصل جدید فوتبال قطر، شرایط تیم‌های حاضر در این رقابت تغییر کرده و در این بین الدحیل پس از یک فصل ناکامی، اکنون امیدوار است بتواند با تیمی کامل برای قهرمانی در قطر و کسب سهمیه آسیایی قدم بردارد.

در واقع الدحیل سال گذشته نتوانست سهمیه سطح دوم رقابت تیم‌های آسیایی را نیز کسب کند و شاگردان کریستوف گالتیه، اکنون با دو پیروزی پر گل برابر الریان و القطر که ده گل به ثمر رساندند و یک گل دریافت کردند، آمادگی بالای تیمشان را نشان دادند.

آنها تنها تیم این فصل قطر هستند که هر دو بازی نخست فصل را با برد شروع کردند و تیم آنها که در تابستان امسال تنها لوئیس آلبرتو هافبک اسپانیایی لاتزیو را از تیم‌های اروپایی جذب کردند، وضعیت بسیار ایده‌آلی دارد.

2070626

آلبرتو تا کنون 4 پاس گل ثبت کرده تا بهترین پاسور باشد، اولونگا 3 بار دروازه رقبا را باز کرده تا آقای گل این فصل محسوب شود و همچنین معز علی با 2 گل و 3 پاس گل، بیش از هر بازیکنی روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده. البته آنها در این فصل با توجه به رهایی ادمیلسون از بند مصدومیت یک وینگر فوق آماده نیز دارند.

به هر ترتیب تیم گالتیه روندی بسیار بی‌نظیر را در پیش گرفته و به زعم کارشناسان آنها جلوتر از السد، بخت اصلی قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها