کد خبر : 2063570 | 30 مرداد 1403 ساعت 17:56 | 36.1K بازدید | 9 دیدگاه

اسدشیر برای اولین گل فصل خود خوشحالی نکرد؛

بی‌احساس‌ترین شادی گل ملی‌پوش جوان (عکس)

مهدی اسدشیر، بازیکن جوان و ملی‌پوش گهر زمین پس از گلزنی برابر تیم سابق خود سن‌ایچ ساوه، یکی از بی‌احساس‌ترین و البته قابل توجه‌ترین خوشحالی‌ پس از گل را به نمایش گذاشت.

بی‌احساس‌ترین شادی گل ملی‌پوش جوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی دراماتیک گهرزمین سیرجان که با یک کامبک فراموش نشدنی برابر سن‌ایچ ساوه رقم خورد، مهدی اسدشیر عقب‌گیر و ملی‌پوش سیرجانی‌ها موفق شد اولین گل فصلش را با پیراهن گهرزمین مقابل تیم سابق خود به ثمر برساند و از آن جایی که نیاز مبرمی به درخشش در این مسابقه برای حضور در لیست تیم ملی داشت و فشار زیادی را تحمل می‌کرد، اما برابر دیدگان هزاران طرفدار ساوجی یکی از بی‌احساس‌ترین و البته قابل توجه‌ترین خوشحالی‌ پس از گل فصل را به نمایش گذاشت.

اسدشیر به مدت دو فصل برای تیم سن‌ایچ ساوه به میدان رفت و از بازیکنان شناخته شده و موثر آن‌ها محسوب می‌شد. این بازیکن در نقل و انتقالات پیش فصل طی معامله‌ای بزرگ در فوتسال ایران به تیم کهکشانی گهرزمین سیرجان پیوست و از مهم‌ترین جابه‌جایی‌ها در پنجره بهاری فصل 1403 بود.

اسدشیر پس از درخشش مقابل تیم سابقش سن ایچ ساوه، در لیست مدعوین 22 نفره وحید شمسایی برای اردوی آماده‌سازی جام جهانی 2024 جای گرفت و برای تجربه اولین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود رقابت سختی را با ستاره‌های ملی‌پوش پیش‌روی دارد. اگرچه با توجه به سن و سال این بازیکن، او فرصت بازی در آوردگاه بزرگ را در آینده نیز خواهد داشت.

2070594

لازم به ذکر است، او زننده نخستین گهر زمین سیرجان برابر سن‌ایچ ساوه بود و در ادامه گل‌های سالار آقاپور و دبل کهزادی، دومین پیروزی فصل کهکشانی‌ها را پیش از جام جهانی به ارمغان آورد تا سیرجانی‌ها باحاشیه امنیت کامل راهی تعطیلات فیفادی شوند.

2070595

دیدگاه‌ها