کد خبر : 2063568 | 30 مرداد 1403 ساعت 17:51 | 36.8K بازدید | 16 دیدگاه

تبلیغ جام جهانی با فوق‌ستاره‌ها؛

رونمایی از سوپراستارهای جام جهانی با حضور طیبی

فیفا برای تب و تاب بخشیدن به جام جهانی 2024 و فروش هرچه سریع‌تر بلیت‌های این رقابت‌ها، از سوپراستارهایی نام برد که قرار است در آوردگاه جهانی به میدان بروند و در بین آن‌ها نام فوق ستاره ایرانی چشم‌نوازی می‌کند.

رونمایی از سوپراستارهای جام جهانی با حضور طیبی

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران فوتسال از سرتاسر جهان اکنون می‌توانند به لطف فرصت انحصاری ارائه شده توسط visa یک شریک جهانی fifa بلیط‌های جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان را خریداری کنند. در حالی قهرمانان جدید جهان قرار است 6 اکتبر در تاشکند تاج‌گذاری کنند که سوپراستارهایی در پیراهن‌های مختلف و هنرنمایی‌های متفاوت در این رقابت‌ها نبض مسابقات را همانند یک استاد کنترل می‌کنند. فیفا از فوق ستاره‌های فوتسال جهان به عنوان سوپراستارهای این رقابت‌ها برای فروش انحصاری تبلیغ کرده است که نام حسین طیبی بازیکن مشهور و مطرح باشگاه گهر زمین سیرجان در میان آن‌ها چشم‌نوازی می‌کند.

سوپراستارهایی که فیفا از درخشش آن‌ها برای تبلیغ جام جهانی 2024 وام گرفته است، چهره‌های الهام‌بخشی همچون آدولفیتو، ال مسرار، پیتو، تاینان، *حسین طیبی و زیکی که قرار است در این مسابقه شرکت و هنرنمایی کنند.

2070590

بازیکنان برتر فوتسال جهان بر اساس مجموعه‌ای از مهارت آن‌ها و تأثیری که در سال‌های اخیر برای تیم‌های باشگاهی خود ایجاد کرده‌اند، معرفی شده‌اند.

سوپراستارهایی که تیم‌های ملی خود را در بالاترین سطح نشان داده‌اند و تعدادی که همگی آماده هستند تا در بزرگ‌ترین صحنه نشان دهند.

اگر می‌خواهید شاهد مهارت، سرعت و گل‌های شگفت‌انگیز باشید، به نمایش آن‌ها در ازبکستان خیره شوید.

2070589

دیدگاه‌ها