کد خبر : 2063564 | 30 مرداد 1403 ساعت 17:37 | 76.3K بازدید | 140 دیدگاه

تاییدیه میزبانی در اراک به باغ فردوس رسید؛

سپاهان در ورزشگاه پرسپولیس میزبانی می‌کند

باشگاه سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به اراک می‌رود و از شمس‌آذر در ورزشگاه امام خمینی میزبانی خواهد کرد.

سپاهان در ورزشگاه پرسپولیس میزبانی می‌کند

به گزارش "ورزش‌ سه"، در حالی که استقلال و پرسپولیس این روزها خانه به دوش‌های بزرگ لیگ بیست و چهارم هستند، سپاهان هم به جمع این دو باشگاه مدعی اضافه شد و عملیات تعویض چمن نقش جهان از امروز آغاز شد.

سپاهان پس از میزبانی مقابل شباب‌الاهلی که با شکست مورایس و شاگردانش تمام شد و خاطره بسیار بدی هم از چمن نقش جهان در ذهن‌ها ماند، به اجبار در ورزشگاه نقش جهان افتتاحیه لیگ را مقابل چادرملو برگزار کرد و سپس بلافاصله فرآیند تعویض چمن در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفت.

مدیران باشگاه سپاهان در ابتدا قصد داشتند برای میزبانی در هفته اول و سوم به فولادشهر بروند که این امکان به دلیل میزبانی تیم ملی از قرقیزستان میسر نشد و آنها گزینه‌های دیگر را بررسی کردند که یکی از گزینه‌های در دسترس سپاهان به دلیل فاصله 3 ساعته اصفهان و اراک، بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک بود.

در همین راستا اقدامات برای درخواست میزبانی در این ورزشگاه به مسئولان باشگاه آلومینیوم ارسال شد و آنها با این درخواست موافقیت کردند.

با این وصف سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبانی از شمس آذر را در ورزشگاه امام خمینی اراک و با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد کرد.

گفتنی است پرسپولیس نیز در هفته اول مسابقات لیگ برتر به دلیل در دسترس نبودن ورزشگاه آزادی به اراک رفت و از ذوب‌آهن در اراک و دور از تهران میزبانی کرد و حالا همین اتفاق برای سپاهان نیز تکرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها