کد خبر : 2063552 | 30 مرداد 1403 ساعت 16:06 | 23.6K بازدید | 51 دیدگاه

هرگز نگفتیم از اینجا برو

بایرن حرف آخر را زد: موضع رسمی در مورد گورتسکا

مدیر ورزشی بایرن امروز موضع رسمی باشگاه در مورد لئون گورتسکا را اعلام کرد و گفت کسی را مجبور به جدایی نکرده‌اند.

بایرن حرف آخر را زد: موضع رسمی در مورد گورتسکا

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتسکا امروز 62 دقیقه در یک بازی دوستانه مقابل گراس‌هاپرز (4-0 بایرن) بازی کرد. به گزارش اسکای اسپورت، این بازیکن می‌خواهد در بایرن بماند و اگر در نیم فصل اول به او بازی نرسد، به انتقال در زمستان فکر خواهد کرد.

گورتسکا در واقع روزهای بسیار سختی را در بایرن مونیخ سپری می‌کند و در تلاش است که بتواند حداقل یک فصل دیگر هم به حضور در تیم محبوبش ادامه دهد و امیدوار است که فرصت اثبات توانایی‌هایش به ونسان کمپانی در طول چند ماه پیش رو به او داده شود.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که مدیران بایرن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و کمپانی هم به آنها اعلام کرده که او جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده نخواهد داشت و مشکلی با فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

2070564

با این حال مکس ایبرل، مدیر ورزشی باشگاه، امروز و پس از بازی با تیم سوئیسی گفت که تمایل به حفظ گورتسکا دارند: «ما هرگز در مورد لئون بد صحبت نکرده‌ایم و او کارهای بزرگی برای بایرن انجام داده است. شرایط رقابتی در فوتبال کاملاً عادی است. لئون با ما قرارداد دارد و تنها چیزی که می‌دانم این است که شاید شرایط برای او در فصل جاری دشوارتر باشد. ما کسی را مجبور به جدایی نخواهیم کرد. اگر او بماند، مثل دیگر بازیکنان در دسترس مربی خواهد بود.»

لازم به ذکر است که دیروز روزنامه بیلد یک نظرسنجی از هواداران بایرن برگزار کرد و از آنها پرسید که نظرشان درباره این رفتار با گورتسکا چیست. ۵۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این رفتارها با او اعتراض کردند و مدعی شدند که این تصمیم درستی از سوی باشگاه نیست و ۴۱ درصد هم تایید کردند که او دیگر جایی در این باشگاه نخواهد داشت و قطع همکاری با او تصمیم درستی خواهد بود.

دیدگاه‌ها