کد خبر : 2063550 | 31 مرداد 1403 ساعت 02:36 | 32.6K بازدید | 80 دیدگاه

پیام گوتی برای کارلتو

توصیه به رئال: از بارسای پپ الگو بگیر

گوتی، ستاره سابق رئال، معتقد است رئال باید از تیم‌های پپ گواردیولا الگو بگیرد.

توصیه به رئال: از بارسای پپ الگو بگیر

به گزارش "ورزش سه"، گوتی می‌گوید رئالی‌ها وقتی توپ را از دست می‌دهند باید آن را در همان جلو بازیابی کنند، زیرا در غیر این صورت بازگشت به عقب با 4 مهره تهاجمی دشوار خواهد بود.

هرچند گوتی معمولاً تمایل چندانی به برجسته شمردن رقیب ابدی رئال، بارسلونا، را ندارد اما او بعد از تساوی رئال برابر مایورکا گفت که بارسا و نیز سیتی پپ گواردیولا می‌توانند الگوی رئال مادرید فعلی باشند.

کارلو آنچلوتی بعد از تساوی رئال به‌شدت از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد و گوتی برای او راه حلی داشت: «باید ببیند بارسا یا منچسترسیتی گواردیولا چه کردند.»

به نظر گوتی، زمانی که آنچلوتی حرف از کم‌کاری برخی و عدم تعهد دفاعی تیمش زد، درست به هدف زده بود و انتقادش درست بود: «این شوخی نیست، من با آنچلوتی هستم، زیرا تیم واقعا از نظر دفاعی خوب نبود. معتقدم باید ببینیم بارسای گواردیولا بعد از اینکه توپ را از دست می‌داد، چه می‌کرد یا همین حالا سیتی چطور بازی می‌کند. این کاری است که بارسلونا به خوبی انجام می‌داد. وقتی توپ را از دست می‌دادند، همان جلوی زمین اغلب پس می‌گرفتند، زیرا همیشه بازگشت به عقب برای مهاجمان دشوار خواهد بود. این بالاترین سطح و پرسی است که در زمین فوتبال دیده شده است. برابر مایورکا رئال توپ را از دست می‌داد و به سرعت مایورکا حمله‌ای جدید را شروع می‌کرد. هیج تلاشی در جلوی زمین برای پس گرفتن توپ انجام نمی‌شد.»

دیدگاه‌ها