کد خبر : 2063547 | 30 مرداد 1403 ساعت 15:35 | 46.9K بازدید | 102 دیدگاه

کارلتو و معضل تعویض‌ها

انتقادها از آنچلوتی: بازی با بایرن را یادشان رفته!

تاخیر در تعویض‌های کارلو آنچلوتی در بازی با مایورکا یکی از موضوعات مورد بحث بعد از بازی رئال بود و اولین انتقادات از مرد ایتالیایی را باعث شد.

انتقادها از آنچلوتی: بازی با بایرن را یادشان رفته!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، یکی از موضوعات مورد بحث و تحلیل پس از تساوی رئال مادرید در مایورکا، تغییرات دیرنگام کارلو آنچلوتی در شرایط سخت بازی برای رئال بود. اگرچه نتیجه مساوی پیش می‌رفت، اما سرمربی مادریدی‌ها تا دقیقه 88 با یک تعویض ادامه داد (ورود مودریچ) و سپس دست به تعویض‌های بعدی زد. او براهیم، آردا گولر و لوکاس واسکز را به میدان آورد تا جای کارواخال، بلینگام و وینیسیوس را بگیرند. نتیجه‌ای حاصل نشد و تعویضی‌ها کارساز نبودند.

2070557

تغییر اول، ورود لوکا مودریچ به جای شوآمنی بود، این تغییر در حدود دقیقه 60 رخ داد. در ورشو برابر آتالانتا نیز ستاره کروات اولین تعویضی کارلتو بود که در دقیقه 74 و بلافاصله پس از گل امباپه که تقریباً قهرمانی سوپرجام را برای رئال مادرید مسجل کرده بود، وارد زمین شد. در دقیقه 83، براهیم جایگزین امباپه شد و در دقیقه 88 گولر، سبایوس و لوکاس واسکز وارد زمین شدند.

2070556

در این برهه از فصل و علی‌رغم اینکه تنها دو بازی رسمی برگزار شده، به نظر واضح است که سرمربی رئال هم در مورد ترکیب یازده نفره اصلی خود و هم در مورد تعویضی‌ها به ایده مشخصی رسیده است. در واقع مودریچ دوازدهمین بازیکن کارلتو است.

آنچلوتی در نشست خبری پس از تساوی مقابل مایورکا گفت: «همه نظر خود را در مورد تعویض‌ها دارند و این‌ها جزئیات کوچکی هستند. ممکن است تعویض‌ها کمی دیر بود و شاید هم نه. همه چیز به روند بازی بستگی دارد.»

کارلتو در این مورد ترجیح داد زیاد توضیح ندهد. او در مورد سیستم چرخشی نیز گفت که با شروع لیگ قهرمانان به آن توجه خواهد کرد.

2070558

آنچلوتی در مورد تعویض‌های دیرهنگام شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته اما شاید لازم به یادآوری است، زمانی که رئال مادرید در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل با نتیجه 0-1 مقابل بایرن عقب بود، کارلتو تا دقیقه 81 خوسلو و براهیم را وارد زمین نکرد. خوسلو دیر به زمین رفت ولی دو گل تعیین کننده زد. تغییرات دیرهنگام؟ کارلتو می‌تواند به همین بازی با بایرن استناد کند و اینکه مهم نیست بازیکن چه زمانی وارد زمین می‌شود.

دیدگاه‌ها