کد خبر : 2063546 | 30 مرداد 1403 ساعت 15:30 | 23.1K بازدید | 12 دیدگاه

ایراندوست و اردلان زیر ذره‌بین سرخابی‌ها؛

سرخابی‌ها مربی‌های سلبریتی را زیر نظر گرفتند!

شواهد نشان می‌دهد که پرسپولیس و استقلال دو مربی مطرح فوتبال زنان را برای هدایت تیم خود زیر نظر گرفته‌اند.

سرخابی‌ها مربی‌های سلبریتی را زیر نظر گرفتند!

به گزارش ''ورزش سه''، با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای مبنی بر لزوم تیم‌داری باشگاه‌ها در بخش زنان، تمام باشگاه‌های لیگ برتری با ارسال نامه برای سازمان لیگ فوتبال، اعلام کردند که اقدامات لازم را برای حضور در لیگ دو، لیگ یک و یا لیگ برتر انجام خواهند داد.

در این میان به نظر می‌رسد که پرسپولیس و استقلال با توجه به برند خود به دنبال حضور مقتدرانه در فوتبال زنان هستند. اگرچه این دو تیم می‌خواهند در لیگ برتر زنان تیم داشته باشند اما حتی اگر موفق به انجام این کار نشوند؛ به دنبال عقد قرارداد با مربیان مطرح خواهند بود تا هر دو تیم مراحل صعود به لیگ برتر زنان را طی کنند.

اما گزینه‌های فعلی روی میز برای هر دو تیم، دو مربی نام آشنایی هستند که حتی در فضای مجازی نسبت به سایر مربیان زن، دنبال‌کننده‌های بیشتری دارند. نیلوفر اردلان، سرمربی فصل گذشته سپاهان دیروز رسما اعلام کرد که دیگر قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد؛ او که پیش از این صراحتا گفته بود پرسپولیسی است و آرزوی قلبی او حضور در باشگاه محبوب خود بوده؛ اکنون مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.

مریم ایراندوست، سرمربی فصل گذشته شهرداری سیرجان هم که از نخستین زنانی است که برای رشد فوتبال زنان ایران بسیار تلاش کرده؛ گزینه احتمالی برای نیمکت آبی‌ها خواهد بود. ایراندوست، دختر نصرت خان پیشکسوت ملوان است و سال‌های طولانی به عنوان مربی و بازیکن در این تیم حضور داشته است. او اگرچه همیشه گفته علاقه‌ای به سرخابی‌ها ندارد اما حالا با توجه به شرایط موجود، می‌تواند مورد توجه مدیران استقلال قرار بگیرد. اگرچه تکلیف تیم زنان ملوان هم کماکان نامشخص است و ممکن است بعد از بازگشت مازیار زارع به تیم مردان، حالا مدیران این باشگاه به مریم ایراندوست هم پیشنهاد بازگشت بدهند.

دیدگاه‌ها