کد خبر : 2063541 | 30 مرداد 1403 ساعت 14:39 | 60.9K بازدید | 18 دیدگاه

همه چیز که گلزنی نیست

سیمئونه خرید جدیدش را سنگ روی یخ کرد!

الکساندر سورلوث، خرید جدید اتلتیکو، با وجود گلزنی به ویارئال فقط 45 دقیقه در ترکیب دوام آورد و سیمئونه کنایه‌ای هم به او در نشست خبری زد.

سیمئونه خرید جدیدش را سنگ روی یخ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان گفت که اولین بازی رسمی الکساندر سورلوث برای اتلتیکو مادرید خوب بود. او در اولین بازی رسمی خود یک گل به ثمر رساند و نشان داد که اگر از جناحین برای او توپ خوب ارسال کنند، چه کارهایی می‌تواند برای این تیم انجام دهد. ضربه سر بی‌عیب و نقصی که او در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بازی را 2-2 مساوی کرد اما عجیب اینکه او در نیمه دوم به زمین برنگشت چون تعویض شده بود.

یک سر، یک گل، یک آمار بی‌عیب و نقص اما این برای سیمئونه کافی نبود.

پس از پایان بازی، مربی دلیل تصمیم خود را توضیح داد: «متوجه شدم که در نیمه اول سورلوث به اندازه کافی در بازی مشارکت نداشت، فراتر از این که در نهایت گلزنی کرد. ما به بازیکنی مانند کوریا نیاز داشتیم که بتواند به ما چیزهای بیشتری بدهد. بازیکنی که درک بهتری از بازی ما داشته باشد. همه چیز گلزنی نیست!»

2070549

و این اولین‌بار نیست که سیمئونه از مشارکت اندک یکی از بازیکنانش در بازی گلایه داشت. او در سه بازی با اتلتیکو، دو بازی دوستانه و یک بازی رسمی، سه گل به ثمر رسانده ولی واقعیت این است که در بسیاری دقایق بازی محو بوده است و ال چولو این را نمی‌پسندد.

این برای بسیاری از مربیان در فوتبال امروزی کافی نیست. زمانی مارسلینو نیز کار مشابهی در دوئل ویارئال مقابل کادیز داشت و سورلوث را در نیمه دوم بیرون آورد.

دیشب سورلوث فقط ده بار توپ را لمس کرد و هفت پاس درست داد (70 درصد موفقیت). او در دو دوئل هوایی که تلاش کرد پیروز شد، تنها یک تکل موفقیت‌آمیز انجام داد و روی تک ضربه‌ای که نصیبش شد نیز گلزنی کرد. کارایی 100 درصد که برای سیمئونه کافی نبود.

دیدگاه‌ها