کد خبر : 2063540 | 30 مرداد 1403 ساعت 14:31 | 69.1K بازدید | 48 دیدگاه

همه تیم‌ها بسته شدند

کپا دیر متوجه شد: صبر برای رئال اشتباه بود

کمتر از دو هفته تا پایان انتقالات تابستانی باقی‌مانده و کپا به تدریج از صبر کردن برای رئال مادرید خسته می‌شود.

کپا دیر متوجه شد: صبر برای رئال اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی اکنون در فهرست خود هفت دروازه‌بان دارد و این یعنی 4 نفر باید قبل از پایان انتقالات تیم دیگری برای خود پیدا کنند. یکی از آنها کپا آریزابالاگا است که با وجود اینکه زمانی خرید 80 میلیون یورویی باشگاه بود اما جایگاهش را از دست داده و انزو مارسکا نیز به او نیاز ندارد. در اولین بازی لیگ برتر مقابل سیتی، روبرت سانچز اسپانیایی گلر اول بود و یورگنسن که اخیراً با 24 میلیون از ویارئال به چلسی پیوست، روی نیمکت قرار داشت.

با توجه به این شرایط کپا می‌داند که آینده او یک بار دیگر از چلسی دور است. سال گذشته او مجبور شد با همین شرایط به رئال مادرید برود. مصدومیت کورتوا باعث تسریع انتقال او شد در حالی که از بایرن نیز پیشنهاد داشت. گزینه رئال از ابتدا او را اغوا کرد و اگرچه لونین و بعداً کورتوا در نهایت رقابت را بردند، ولی او با حرفه‌ای‌گری تمام هرگز کوتاهی نکرد و همواره گفته است که به پوشیدن پیراهن رئال افتخار می‌کند. کپا به این امید از رئال به چلسی برگشت که لونین به تیمی دیگر برود و رئال یک‌بار دیگر برای خرید او اقدام کند ولی این اتفاق رخ نداده است.

اکنون مشکل کپا این است که در کمتر از دو هفته تا بسته شدن بازار، تمام باشگاه‌های بزرگ اروپا با دروازه‌بان‌هایی سطح بالا، دروازه خود را تضمین کرده‌اند. تنها لیورپول به نظر می‌رسد که مایل به جذب یک گلر است و هدف اصلی آنها مامرداشویلی از والنسیا است، هرچند قصد خرید قرضی او را دارند.

رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، آرسنال، منچستریونایتد، میلان و اینتر دروازه‌بان خود را دارند و بعید است علاقه‌ای به جذب گلر دیگری داشته باشند. تنها راه بازگشت کپا به رئال مادرید فقط و فقط جدایی لونین از این تیم است و همه چیز نشان از ماندنی بودن گلر اوکراینی دارد.

کپا دروازه‌بانی با شهرت جهانی است و برای اکثر باشگاه‌های متوسط ​​اروپایی یک گلر ارزشمند محسوب می‌شود اما دستمزد بالای او تاکنون مانع از روشن شدن آینده‌اش شده است. در واقع کپا برای رفتن به یک تیم متوسط اروپایی باید دستمزد خود را کاهش دهد. شاید بهتر بود او برای رئال صبر نمی‌کرد و از همان ابتدای تابستان یکی از پیشنهاداتش را قبول می‌کرد.

دیدگاه‌ها