کد خبر : 2063536 | 30 مرداد 1403 ساعت 14:07 | 74.9K بازدید | 163 دیدگاه

هراس رئال مادرید: شاید باز هم ستاره بخریم

تساوی برابر مایورکا باعث شده است که مدیران رئال مادرید به فکر تقویت بیشتر این تیم در این تابستان باشند.

هراس رئال مادرید: شاید باز هم ستاره بخریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن به خدمت گرفت و اندریک هم بازیکن جوان برزیلی دیگری بود که به جمع بازیکنان این تیم در این تابستان اضافه شد.

اصرار کارلو آنچلوتی برای به خدمت گرفتن حداقل یک مدافع میانی و تقویت خط دفاعی سودی نداشت و منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شدند که مدیران رئال معتقد هستند که این تیم می‌تواند با همین شرایط و همین بازیکنان تحت هدایت این مربی ایتالیایی بهترین نتایج را مانند فصل گذشته در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

با این حال، عملکرد نه چندان خوبی که بازیکنان رئال در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا مقابل مایورکا به نمایش گذاشتند باعث شده است که شرایط برای آنها فرق کند. روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال به شدت از این نمایش ناراحت و ناامید هستند و توجه آنها به ضعف‌های موجود در فهرست این تیم بیش از پیش جلب شده است و این احتمال وجود دارد که برای خریدهای بیشتر تا پیش از پایان پنجره تابستانی اقدام کنند.

آنچلوتی هم پس از این نمایش بسیار عصبانی و ناراحت بود و این موضوع را به بازیکنانش هم نشان داد. جدایی کروس و تغییر سیستم بازی از ۲-۴-۴ به ۳-۳-۴ به مشکلی جدی برای سرمربی رئال مادرید تبدیل شده و او به دنبال پیدا کردن راه حلی برای سازگاری بیشتر با این شرایط و بهبود وضعیت موجود است.

دیدگاه‌ها