کد خبر : 2063534 | 30 مرداد 1403 ساعت 14:00 | 32.4K بازدید | 119 دیدگاه

سلتا اول، بارسا دوم

رئال پانزدهم شد: شروع لالیگا با شگفتی

تساوی در زمین مایورکا باعث شد رئال فصل را در رده نازل پانزدهم شروع کند و سیزده پله با بارسا اختلاف داشته باشد.

رئال پانزدهم شد: شروع لالیگا با شگفتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و اتلتیکو در روز اول لالیگا به ترتیب مقابل مایورکا و ویارئال دچار مشکل شدند. بارسلونا عملکرد بهتری داشت و سه امتیاز را از مستایا به خانه برد.
فصل جدیدی در لالیگا آغاز شده و در همین روز نخست با شگفتی‌هایی روبه‌رو شدیم. رئال مادرید، قهرمان فعلی، اولین بازی خود را با تساوی مقابل مایورکای شجاع تمام کرد. شاگردان آنچلوتی تنها توانستند از سن مویش یک تساوی کسب کنند. در حالی که اتلتیکو، تیمی که بیشترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات داشته نیز نتوانست پیروز شود و برابر ویارئال 2-2 مساوی کرد.

در اولین هفته لالیگا بازی‌ها بسیار نزدیک بود، زیرا با 6 تساوی به پایان رسید. علاوه بر آبی اناری‌ها، سلتا (2-1 مقابل آلاوز)، رایو (1-2 در خانه رئال سوسیداد) و وایادولید (1-0 مقابل اسپانیول) نیز به پیروزی رسیده‌اند. این نتایج سلتا، بارسلونا، رایو و وایادولید را در صدر جدول رده‌بندی قرار می‌دهد. آلاوز، رئال سوسیداد، والنسیا و اسپانیول نیز در قعر جدول قرار گرفتند.

2070544

اولین جنجال فصل در بالائیدوس رخ داد. داور بازی یاگو آسپاس را به دلیل ضربه زدن به آنتونیو بلانکو اخراج کرد، اما VAR به او توصیه کرد که این صحنه را مرور کند، زیرا معتقد بود که شدت ضربه کافی نبوده است. داور تصمیم خود را اصلاح کرد و به او کارت زرد نشان داد. در نیمه اول، VAR یک بار دیگر با مردود کردن گل آسپاس به دلیل آفساید خبرساز شد. این  اولین رد شدن گل به دلیل آفساید با تکنولوژی نیمه اتوماتیک در لالیگا بود. دیگر مداخله داور ویدئویی در هفته اول، قبول شدن گل هوگو دورو به بارسلونا بود که در ابتدا به اشتباه مردود اعلام شده بود.

جدول هفته اول لالیگا نشان می‌دهد که سلتا صدرنشین و رئال در رده پانزدهم قرار دارد. مقایسه جدول با VAR و بدون VAR نیز فقط جایگاه سوسیداد و آلاوس در رده‌های پایین را عوض می‌کند و رتبه دیگر تیم‌ها تغییر نمی‌کند.

دیدگاه‌ها