کد خبر : 2063531 | 30 مرداد 1403 ساعت 13:51 | 54.6K بازدید | 57 دیدگاه

ستاره‌های بارسا علیه گوندوگان: به‌خاطر یک انتقاد!

بازیکنان بارسلونا از ایلکای گوندوگان به‌خاطر انتقاد از عملکرد رونالد آرائوخو ناراحت و عصبانی هستند.

ستاره‌های بارسا علیه گوندوگان: به‌خاطر یک انتقاد!

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان همیشه علاقه زیادی به بارسلونا داشت و رویای بازی با پیراهن این تیم در سر او بود و پس از کسب موفقیت‌های بسیار با پیراهن منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که راهی بارسا شود تا رویایش را به واقعیت تبدیل کند.

این بازیکن خیلی زود به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد و توانست نقش مهمی را هم در بین بازیکنان حاضر در رختکن ایفا کند اما ناراحتی او از عملکرد ستاره‌های تیمش در جریان باخت برابر رئال مادرید در بازی رفت لالیگا چندان بازخورد خوبی نداشت و شاید کلید مشکلات او از همان‌جا زده شد.

این ستاره آلمانی پس از بازی برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با اخراج آرائوخو و حذف بارسا همراه بود به شدت از اشتباه این بازیکن انتقاد کرد و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که این رفتارها و اظهارات به هیچ وجه به مذاق دیگر بازیکنان حاضر در این تیم خوش نیامده است.

انتقاد علنی گوندوگان از این ستاره جوان بارسا پس از بازی برابر پی اس جی باعث شد که رابطه او با دیگر بازیکنان حاضر در رختکن این تیم دیگر هرگز مانند سابق نشود و به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی او برای ترک بارسا تنها پس از یک سال حضور در این تیم هم همین موضوع بوده است.

دیدگاه‌ها