کد خبر : 2063530 | 30 مرداد 1403 ساعت 13:47 | 48.6K بازدید | 64 دیدگاه

بارسا مگر پولی در بساط دارد؟

اتلتیک تهدید کرد: نیکو را بخرید، شکایت می‌کنیم

اسپورت امروز نوشت که هفته قبل رئیس باشگاه بیلبائو در تماس با خاویر تباس (رئیس لالیگا) صراحتا گفت که اگر مجوز جذب نیکو صادر شود، جنگ قضایی بزرگی را با بارسا شروع می‌کنند.

اتلتیک تهدید کرد: نیکو را بخرید، شکایت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه اتلتیک بیلبائو معتقدند که بارسلونا توان مالی خرید نیکو را ندارد و اگر بند فسخ او را پرداخت کنند، فرپلی مالی را زیر پا گذاشته‌اند و این قرارداد قطعا غیرقانونی خواهد بود.

اتلتیک بیلبائو بسیار سخت و از هر راهی وارد عمل شد تا نیکو ویلیامز تابستان امسال به بارسا نرود. اسپورت توضیح می‌دهد که جان اوریارته، رئیس باشگاه باسکی، مستقیماً با خاویر تباس، رئیس لالیگا، صحبت کرده تا به او هشدار دهد که اگر بارسا بند فسخ نیکو را پرداخت کند، آنها بیکار نمی‌نشینند. اتلتیک معتقد بود که بارسا نمی‌تواند از عهده این انتقال بزرگ برآید زیرا کنترل‌های اقتصادی لالیگا را نقض می‌کند و تهدید کرد که این موضوع را گزارش خواهند کرد تا از خروج بازیکن خود جلوگیری کنند.

جان اوریارته قبلاً علناً در مورد موضوع نیکو ویلیامز صحبت کرده بود و چند هفته پیش به صراحت اعلام کرد که اتلتیک قصد دارد از همه امکانات خود استفاده کند تا از رفتن نیکو ویلیامز به بارسا جلوگیری کند.

در اتلتیک حتی حساب‌های مالی بارسا را مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و آنها غیرممکن می‌دیدند که باشگاه کاتالان بتواند این عملیات را حتی با استفاده از تمام مهندسی‌های اقتصادی دنیا انجام دهد. آنها به سادگی می‌گفتند که قرار نیست حساب‌ها تسویه شود و با توجه به اینکه بارسا قوانین محدودیت دستمزد را رعایت نکرده، حاضر بودند در صورت پرداخت بند فسخ، قرارداد را به چالش بکشند. در قانون این امکان وجود دارد و اتلتیک می‌تواند هر عملیاتی را که خارج از حدود اقتصادی باشگاه خریدار بوده، لغو کند.

در واقع، آرامش در اتلتیک در مورد این موضوع کامل بود زیرا آنها معتقد بودند که حق با آنهاست و لالیگا هشدار داده بودند که جنگ بزرگی با بارسا شروع خواهند کرد. در حال حاضر نیز همه چیز نشان می‌دهد نیکو در بیلبائو ماندنی شده و شماره 10 را نیز در فصل جاری بر تن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها