کد خبر : 2063529 | 30 مرداد 1403 ساعت 13:44 | 39.3K بازدید | 34 دیدگاه

یونایتد تسلیم نمی‌شود: پیشنهاد جدید برای ستاره PSG

منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد جدیدی را برای جذب مانوئل اوگارته به پاری سن ژرمن ارائه کند.

یونایتد تسلیم نمی‌شود: پیشنهاد جدید برای ستاره PSG

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل اوگارته یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بوده و آنها از چند هفته قبل تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن این بازیکن از پاری سن ژرمن آغاز کرده بودند اما این مذاکرات هر بار به بن‌بست خورده و بی‌نتیجه مانده بود.

این بازیکن ۲۳ ساله هم علاقه زیادی به ترک پاریس و حضور در اولدترافورد دارد و حتی لوئیس انریکه هم او را از ترکیب تیمش کنار گذاشت. با این حال، مدیران این باشگاه فرانسوی خواهان دریافت ۷۰ میلیون یورو برای او هستند و منچستریونایتد حاضر نیست که چنین مبلغی را برای این بازیکن پرداخت کند.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که شیاطین سرخ قصد دارند راه جدیدی را برای به خدمت گرفتن این هافبک امتحان کنند. آنها قصد دارند به پاری سن ژرمن پیشنهاد کنند که با انتقال قرضی او به این باشگاه موافقت کند و بند خرید اجباری در پایان فصل در این قرارداد گنجانده شود که به سود هر دو باشگاه خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این پیشنهاد یونایتد مورد قبول پاری سن ژرمن قرار بگیرد، خصوصا که انریکه هم دیگر تمایلی به همکاری با اوگارته ندارد و جدایی او شرایط را برای پی اس جی و جذب بازیکنی دیگر فراهم خواهد کرد. هرچند باید منتظر تصمیم نهایی مدیران این باشگاه در این مورد باشیم.

دیدگاه‌ها