کد خبر : 2063526 | 30 مرداد 1403 ساعت 13:36 | 54.7K بازدید | 98 دیدگاه

مذاکره با تورینی‌ها برای کیه‌زا

بارسا جانشین نیکو را مشخص کرد: ستاره یوونتوس!

اسپورت امروز نوشت که بارسلونا در حال مذاکره با یوونتوس برای جذب فدریکو کیه‌زا، ستاره ملی پوش ایتالیایی، است.

بارسا جانشین نیکو را مشخص کرد: ستاره یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه‌زا ممکن است بهترین گزینه‌ای باشد که باشگاه بارسلونا برای تقویت وینگر چپ در بازار تابستانی دارد. مشکلات بسیار زیاد در جذب نیکو ویلیامز باعث شده است تا باشگاه به سراغ نام‌های دیگری برود و حالا گزینه جذب این بازیکن ایتالیایی روی میز است.

بارسا در روزهای اخیر گزینه‌های دیگری مثل کومان، لوئیز دیاز و پریشیچ را نیز مد نظر داشت اما هر کدام به دلایلی منتفی شدند که بیشتر به‌خاطر دستمزد بالا بود ولی شرایط برای کیه‌زا متفاوت است.

کیه‌زا به دلیل امتناع از تمدید قراردادش که در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد از یوونتوس جدا خواهد شد و این را تیاگو موتا روز یکشنبه تایید کرد. او اگر نرود، برای فصل آینده بازیکن آزاد است و یووه به هیچ وجه نمی‌خواهد بازیکنی که برای او زمانی بیش از 40 میلیون یورو هزینه کرده بود را رایگان از دست بدهد.

طبق ادعای اسپورت، یووه در روزهای گذشته او را به بارسا پیشنهاد داده بود و باشگاه کاتالان که شانس خود برای خرید نیکو را اندک می‌داند، تماس‌ها با یوونتوس را شدت داده و مذاکرات جدی‌تر شده است.

2070539

اگرچه کیه‌زا دو سال پیش از ناحیه زانو مصدوم شد، اما این بازیکن ایتالیایی به خوبی بهبود یافته است و در سن 26 سالگی هنوز راه زیادی در فوتبال پیش رو دارد. او بازیکن ثابت تیم ملی ایتالیا است و در یورو 2024 نیز فیکس بازی کرد.

کیه‌زا ولی عجله‌ای برای خروج ندارد. اگر او در یوونتوس بماند، در ژانویه می‌تواند آزادانه با تیم مورد نظرش قرارداد ببندد. در عوض یووه می‌خواهد او را بفروشد و اولویت آنها این است که او برای تیم دیگری خارج از ایتالیا بازی کند.

در روزهایی که شایعات مذاکره کیه‌زا با اینتر، دشمن یووه، قوت گرفته، طبیعی است که یوونتوس روند مذاکره با بارسا برای انتقال او را تسریع کند. ناپولی با کونته، میلان و رم دیگر تیم‌های ایتالیایی هستند که به دنبال کیه‌زا هستند.

دیدگاه‌ها