کد خبر : 2063511 | 30 مرداد 1403 ساعت 12:29 | 149K بازدید | 90 دیدگاه

دستوری که از بالا بود

فلیک سر ستاره‌اش را قطع کرد: باید بروی ایلکای!

هانسی فلیک تبدیل به بازوی قدرتمند خوان لاپورتا شده و حتی نقشش در راضی کردن گوندوگان به جدایی را عالی بازی کرد.

فلیک سر ستاره‌اش را قطع کرد: باید بروی ایلکای!

به گزارش "ورزش سه"، تیم مدیریت بارسلونا از هانسی فلیک راضی و خوشحال است. به جز شکست در خوان گمپر، این تیم با سرعت و روند خوبی حرکت می‌کند. در والنسیا به پیروزی قابل قبولی دست یافته و در حال حاضر دو امتیاز از رئال مادرید امباپه جلوتر است. بله، در شروع فصل هستیم ولی جزئیاتی در بارسا دیده می‌شوند که بی‌اهمیت نیست. رضایت بسیار فراتر از نتایج و به شکل بازی تیم و عملکرد فنی و رفتاری فلیک بر می‌گردد. به نظر می‌رسد هانسی فلیک را بر اساس ایده‌های لاپورتا ساخته‌اند.

پس از پایان ناگهانی با ژاوی هرناندز، فلیک همانی بود که رئیس می‌خواست. او بدون تردید شرایطی را که باشگاه در آن قرار دارد را پذیرفته است. او می‌داند که پولی برای خریدها وجود ندارد و می‌پذیرد که باید به آنچه در انتهای بازار باقی مانده بسنده کند. بدون هیچ سرزنشی. فلیک می‌داند که باید کار کند و به جوانان اجازه خودنمایی بدهد و او نقش خود را به‌خصوص در ماجرای گوندوگان نیز به خوبی بازی کرد.

2070510

این ستاره آلمانی خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان موثر و کلیدی در ترکیب بارسا تبدیل شود و تجربه او باعث شد که از جایگاه خاصی در بین دیگر بازیکنان در رختکن این تیم هم برخوردار شود اما در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره تابستانی امسال به گوش رسیده است. 

در حالی که همه تصور می‌کردند گوندوگان در بارسای فلیک نقشی مهم‌تر از فصل قبل خواهد داشت، مرد آلمانی با گوندوگان به گفت‌وگو نشست تا توضیح دهد که شرایط مالی پیچیده است و به دلیل رقابت با دنی اولمو، پدری، گاوی و دیگر جوانان ترجیح می‌دهد او رفتنی باشد. فلیک تاکید کرد که اگر او بارسا را ترک کند، به وضعیت مالی باشگاه لطف خواهد کرد، باشگاهی که هنوز در مشکلات بزرگ "بازی جوان‌مردانه" خود فرو رفته است. فلیک یک مربی واقعی و در خدمت باشگاه نشان داده است.

2070509

درست مثل زمانی که تصمیم گرفت در بازی اول لیگ روی بچه‌ها حساب کند: «اگر لاماسیا اینجا مهم است، من کسی نیستم که جلوی آن را بگیرم.»

و لاپورتا قطعا خوشحال است. روحیه‌ای که فلیک نشان داده، بسیار عالی است. او شکایت نمی‌کند، بلکه کمک می‌کند و مشغول به کار است. همچنین از آن‌جایی که او به خوبی اسپانیایی صحبت نمی‌کند، مطبوعات این کشور را هم نمی‌خواند. نکته دیگری که به نفع او شده است.

در حال حاضر همه چیز به آرامی پیش می‌رود. هماهنگی خوب بین مربی، مدیریت ورزشی و ریاست برای پیشرفت خوب بارسلونا ضروری است. فلیک، مرد باشگاه و ساخته شده برای لاپورتا. بارسا چیز دیگری نمی‌خواست.

دیدگاه‌ها