کد خبر : 2063500 | 30 مرداد 1403 ساعت 11:57 | 35.7K بازدید | 45 دیدگاه

برای دریافت طلب ۵۵ میلیون یورویی

دعوا جدی شد: شکایت امباپه از پاری سن ژرمن!

کیلیان امباپه برای دریافت مطالبه ۵۵ میلیون یورویی‌اش تصمیم به شکایت از پاری سن ژرمن گرفته است.

دعوا جدی شد: شکایت امباپه از پاری سن ژرمن!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از هیاهو و کشمکش فراوان و با پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد تا در فصل جدید با پیراهن این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

این ستاره فرانسوی در روزهای پایانی حضورش در پارک دو پرنس با مدیران این باشگاه به مشکل خورد و حالا به نظر می‌رسد که قرار است این درگیری‌ها پس از گذشت دو ماه از پایان مهلت قرارداد او با پی اس جی همچنان و این‌بار به‌صورت جدی و قانونی ادامه پیدا کند.

روزنامه فرانسوی لو موند خبر داده است که این بازیکن هنوز ۵۵ میلیون یورو از مطالباتش را از پاری سن ژرمن دریافت نکرده و مذاکرات برای حل کردن این موضوع بین نماینده‌های او و این باشگاه هم جواب نداده و به همین دلیل این بازیکن تصمیم گرفته است که به‌صورت قانونی برای دریافت این مبلغ اقدام کند.

امباپه در تاریخ هشتم ماه آگوست با کمیته انضباطی اتحادیه باشگاه‌های حرفه‌ای تماس داشته و مدارکی را برای آنها ارسال کرده است. اما این تنها اقدام او نبوده و چند روز قبل هم از طریق فدراسیون فوتبال فرانسه برای مطلع کردن یوفا از این موضع اقدام کرده تا بتواند هرچه زودتر این بخش از مطالباتش را دریافت کند.

در صورتی که صحت ادعاهای این ستاره رئال مادرید ثابت شود، این احتمال وجود دارد که پاری سن ژرمن با محرومیت‌هایی مواجه شود که کار را برای آنها سخت خواهد کرد. مدیران این باشگاه معتقد هستند که دلیلی برای پرداخت این مبلغ وجود ندارد چون این بازیکن پیش از این وعده داده بود که در صورت ترک پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۴ از دریافت بخشی از پاداش‌هایش خودداری خواهد کرد.

این در حالی است که امباپه باور دارد که این مبلغ مربوط به پاداشی نیست که پاری سن ژرمن به آن اشاره دارد و باید ۵۵ میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند. احتمال دارد که او در نهایت مجبور به شکایت از این باشگاه به دادگاه عالی ورزش شود.

دیدگاه‌ها