کد خبر : 2063493 | 30 مرداد 1403 ساعت 10:42 | 22.5K بازدید | 29 دیدگاه

ژوائو فلیکس را هم درک نمی‌کنم

کاراگر: چلسی دست از خرید بازیکن بردار!

جیمی کاراگر از تصمیم ژوائو فلیک برای قبول پیشنهاد چلسی شوکه و عصبانی است.

کاراگر: چلسی دست از خرید بازیکن بردار!

به گزارش "ورزش سه"، مالکان باشگاه چلسی همچنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم در حال پرداخت مبالغ هنگفت برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هستند و این در حالی است که این تیم همچنان نتوانسته است با وجود تمام ستاره‌ها و تعویض مربی از بحران خارج شود.

آبی‌های لندن در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر سیتی شکست خوردند اما انتظار می‌رود که قرارداد ژوائو فلیکس با این باشگاه پس از توافق با اتلتیکو مادرید به زودی نهایی شود و این موضوع باعث عصبانیت و تعجب کاراگر از تصمیم بازیکنان شده است.

این ستاره سابق لیورپول در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «چلسی باید دست از خرید بازیکنان بردارد و بازیکنان هم باید دست از قبول پیشنهاد این تیم بردارند. من نمی‌دانم چرا بازیکنی باید به پروژه این تیم نگاه کند و با خودش فکر کند که دوست دارد قراردادی را با آنها به امضا برساند.

شاید یکی از دلایل این تصمیم پولی باشد که چلسی پرداخت می‌کند؟ آنها باید به فکر خودشان باشند. با باشگاهی دیگر قراردادی چهار ساله امضا کنند اما بدانند که عملکرد خوب و موفقی خواهند داشت. من واقعا این که بازیکنان حاضر هستند با این باشگاه قرارداد هفت ساله امضا کنند را درک نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها