کد خبر : 2063491 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:59 | 54.1K بازدید | 57 دیدگاه

شرط ستاره بایرن برای جدایی: رئال یا بارسا!

لئون گورتسکا در صورتی حاضر به ترک بایرن مونیخ است که راهی رئال مادرید یا بارسلونا شود.

شرط ستاره بایرن برای جدایی: رئال یا بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی گورتسکا از بایرن مونیخ در چند روز اخیر به بحثی جنجالی و پرحاشیه تبدیل شده است. مدیران این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه این همکاری ندارند و این در حالی است که او هم نمی‌خواهد مونیخ را ترک کند و به دنبال فرصتی برای اثبات توانایی‌هایشان به ونسان کمپانی است.

سرمربی جدید بایرن مونیخ تصمیم گرفت که در دیدار تیمش برابر اولم در دور اول از رقابت‌های جام حذفی آلمان، این بازیکن را در فهرستش هم قرار ندهد و این موضوع با اعتراض‌هایی روبه‌رو شد. بسیاری از هواداران بایرن هم اعلام کرده‌اند که با رفتار این باشگاه با این ستاره قدیمی مخالف هستند.

گورتسکا در طول چند روز اخیر بارها به مدیران بایرن اعلام کرده که با وجود تمام فشارها تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد اما اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که او در صورتی که پیشنهادی از چند باشگاه خاص در فوتبال اروپا دریافت کند حاضر خواهد شد که از بایرن جدا شد.

رئال مادرید و بارسلونا و همچنین لیورپول در بین این باشگاه‌ها هستند و اگر آنها تمایلی به جذب او نداشته باشند، گورتسکا هم همچنان به حضورش در بایرن ادامه خواهد داد و ترجیح می‌دهد که حداقل یک فصل دیگر در آلیانز آرنا حضور داشته باشد. گزینه جدایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم برای او جدی است.

دیدگاه‌ها