کد خبر : 2063490 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:47 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

روزهای کابوس‌وار: ستاره میلان نیامده مصدوم شد

آلوارو موراتا به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به همراهی تیمش حداقل در یک بازی نخواهد بود.

روزهای کابوس‌وار: ستاره میلان نیامده مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، موراتا پس از درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و بالا بردن جام قهرمانی به عنوان کاپیتان این تیم تصمیم گرفت که باشگاه اتلتیکو مادرید را ترک کند و بار دیگر به فوتبال ایتالیا برگردد اما این‌بار پیراهن میلان را به تن کرد.

این بازیکن روزهای سختی را در زندگی شخصی‌اش سپری می‌کند و چند روز قبل اعلام کرد که پس از چند سال زندگی مشترک و داشتن چهار بچه قصد دارد از همسرش جدا شود و در گفت‌وگویی مدعی شد که روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و شرایط برایش به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود.

این ستاره اسپانیایی امیدوار بود که بتواند با درخشش در ترکیب میلان شرایط بهتری را برای خودش ایجاد کند اما حالا رسانه‌های نزدیک به باشگاه میلان خبر داده‌اند که او به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به همراهی تیمش در بازی هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا مقابل پارما نخواهد بود.

موراتا در هفته اول فصل جدید این مسابقات در دیدار برابر تورینو به میدان رفت و توانست یکی از دو گل این تیم را هم به ثمر برساند و مصدومیت او به هیچ وجه خبر خوبی برای اعضای کادر فنی و هواداران میلان نخواهد بود. آنها امیدوار هستند که این بازیکن هرچه زودتر شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند.

دیدگاه‌ها