کد خبر : 2063489 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:26 | 22.1K بازدید | 34 دیدگاه

ما یک قهرمانی داریم، شما هیچی!

کری سنگین جیمی واردی برای هواداران تاتنهام! (عکس)

جیمی واردی بعد از گلزنی مقابل تاتنهام، یک شادی گل جنجالی به نمایش گذاشت‌.

کری سنگین جیمی واردی برای هواداران تاتنهام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و لستر در آخرین بازی هفته اول لیگ انگلیس با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا پرونده هفته اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ بسته شود.

در این دیدار ابتدا پدرو پورو برای تاتنهام گلزنی کرد و در نیمه دوم، مهاجم کهنه‌کار لسترسیتی یعنی جیمی واردی روی ارسال خوب عبدل ایساهاکو با ضربه سری چکشی دروازه اسپرز را گشود تا بازی با نتیجه مساوی از سر گرفته شود.

تلاش شاگردان آنگه پوستکوگلو و استیو کوپر تا پایان بازی برای به ثمر‌رساندن گل پیروزی‌بخش به سرانجام نرسید تا دو تیم با تقسیم امتیازات، به استقبال هفته دوم رقابت‌ها بروند.

2070483

یکی از نکات جالب توجه این دیدار، شادی گل جنجالی جیمی‌ واردی بود. او که بعد از گلزنی مجدد در لیگ جزیره بعد از یک سال غیبت از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت، بعد از گلی که زد به سمت سکوهای هواداران تیم مهمان رفت و با اشاره دست به آن‌ها یادآوری کرد که تیمش یک قهرمانی در لیگ جزیره دارد اما تعداد قهرمانی های تاتنهام صفر است!

البته که باید یادآور شویم که تاتنهام تاکنون ۲ بار به‌عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس رسیده اما از زمان آخرین تغییر فرمت لیگ انگلیس به ورژن کنونی، آن‌ها هرگز‌ طعم شیرین قهرمانی را نچشیده‌اند.

دیدگاه‌ها