کد خبر : 2063486 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:09 | 24.6K بازدید | 65 دیدگاه

آمار خیره‌کننده: رئال در لالیگا بباز نیست!

رئال مادرید به رکورد ۳۳ بازی بدون باخت در رقابت‌های لالیگا دست پیدا کرده است.

آمار خیره‌کننده: رئال در لالیگا بباز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لالیگا روبه‌روی مایورکا به میدان رفت و با ارائه یک نمایش نه‌چندان خوب و راضی‌کننده با تساوی ۱-۱ مقابل این تیم متوقف شد تا آغاز چندان خوبی در فصل جدید نداشته باشد.

بسیاری منتظر تماشای یک نمایش درخشان و فوق‌العاده از ستاره‌های رئال مادرید به‌خصوص کیلیان امباپه و جود بلینگام و وینیسیوس جونیور بودند اما این اتفاق رخ نداد و رئال نتوانست سه امتیاز این بازی را در اولین گامش در فصل جدید به دست آورد.

با این حال، شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب نتیجه مساوی در این بازی توانستند به رکورد ۳۳ بازی متوالی بدون شکست در رقابت‌های لالیگا دست پیدا کنند تا سومین رکورد برتر این مسابقات را به خودشان اختصاص داده باشند.

2070482

رئال آخرین‌بار در دیدار رفت رقابت فصل گذشته لالیگا برابر اتلتیکو مادرید شکست خورد و از آن زمان تا به حال دیگر در هیچ دیداری در چارچوب این رقابت‌ها به‌عنوان تیم بازنده زمین را ترک نکرده است.

رئالی‌ها در طول این مدت در ۹ دیدار به نتیجه مساوی برابر حریف رضایت دادند و در ۲۴ دیدار دیگر موفق شدند سه امتیاز بازی را از آن خودشان کنند. این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های فصل لالیگا به میدان رفته و امیدوار است که بتواند بار دیگر جام را با خودش به خانه ببرد.

دیدگاه‌ها