کد خبر : 2063478 | 30 مرداد 1403 ساعت 01:53 | 10.9K بازدید | 12 دیدگاه

وضعیت بنتانکور خوب است؛

پوستکوگلو: با ادامه این روند موفق نخواهیم شد

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از عدم گلزنی مهاجمانش در دیدار مقابل لسترسیتی انتقاد کرد.

پوستکوگلو: با ادامه این روند موفق نخواهیم شد

به گزارش "ورزش سه" در آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر انگلیس، دیدار تیم‌های لسترسیتی و تاتنهام با تساوی ۱-۱ دو تیم پایان یافت‌. تاتنهام در این بازی علی‌رغم اینکه به گل اول دست یافت اما در حفظ نتیجه در زمین حریف ناکام بود تا در نخستین بازی فصل متوقف شود.

آنگه پوستکوگلو سرمربی استرالیایی تاتنهام در خصوص این بازی گفت:" نیمه اول کاملا از حریف برتر بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم هرچند باید از موقعیت‌های مان استفاده بیشتری می‌کردیم. در ابتدای نیمه کمی تمرکز مان را از دست دادیم که تیم حریف در همین دقایق از غفلت ما استفاده کرد و به گل مساوی رسید."

ما تا آخرین دقیقه برای زدن گل برتری‌ برابر لستر تلاش کردیم اما متاسفانه مهاجمین آن‌طور که باید فرصت طلب ظاهر نشدند. این همان مشکل بزرگی است که فصل قبل نیز گریبان‌گیر تیم‌مان شده بود و باید هرچه زود تر آن را برطرف کنیم."

2066088

سرمربی ۵۷ ساله تاتنهام درخصوص مصدومیت رودریگو بنتاکور اضافه کرد:" تا جایی که اطلاع دارم او اکنون به هوش آمده و حال مساعدی دارد. به هرحال از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده و باید درباره میزان دقیق مصدومیتش از پزشکان سوال بپرسیم."

وی همچنین درخصوص عملکرد دومینیک سولانکه در پیراهن تاتنهام گفت:" سولانکه هم عملکرد خوبی از خود این بازی به نمایش گذاشت. ما در مجموع خوب بازی کردم اما همان‌طور که گفتم آنطور که باید مقابل دروازه حریف فرصت طلب نبودیم. برای بهتر شدن نیاز به بی‌رحمی بیشتری در مقابل دروازه حریفان داریم."

دیدگاه‌ها