کد خبر : 2063476 | 30 مرداد 1403 ساعت 01:45 | 7.9K بازدید | 8 دیدگاه

موتا: بازیکنانم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش می‌تواند در فصل کنونی دست به کارهای بزرگی بزند.

موتا: بازیکنانم می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در پیش‌فصل دچار مشکلاتی بود و تردیدهایی در مورد توانایی‌های این تیم تحت هدایت مربی جدید، که بسیار متفاوت از مکس آلگری است، وجود داشت.

همچنین انتخاب ساموئل امبانگولا، استعداد ۲۰ ساله، در ترکیب اصلی به جای داگلاس لوئیز، خرید بزرگ باشگاه، باعث تعجب بسیاری شد. اما این وینگر جوان بود که اولین گل فصل را مقابل کومو به ثمر رساند.

تیموتی وه‌آ و آندریا کامبیاسو نیز موفق شدند دیگر گل‌های یوونتوس را بزنند تا این تیم در اولین گامش تحت هدایت تیاگو موتا به یک برد قاطعانه برسد.

2070463

تیاگو موتا پس از بازی در مورد عملکرد امبانگولا گفت:«من احساس خوبی نسبت به امبانگولا داشتم، از همه انتظار چیزهای زیادی دارم و نه فقط از او. اما حس کردم بهتر است او در ترکیب اصلی بازی کند. او را امروز بازی دادم چون به خاطر تمام کارهایی که در تمرینات انجام داده است، مستحق آن بود. من برای او خوشحالم و در کل به عنوان یک تیم، ما بسیار خوب بازی کردیم.»

موتا درباره نمایش دوشان ولاهوویچ گفت:«تواضع برای یک مهاجم همیشه لازم است. دوشان تواضع زیادی نشان داد که به عقب برگشت و به هافبک‌ها کمک کرد، مدافعان هم به خوبی با هم ارتباط برقرار کردند.»

او درباره رویارویی با کومو اضافه کرد:«کومو یک فصل فوق‌العاده در سری B داشت و با اشتیاق زیادی به میدان آمد.»

موتا ادامه داد:«دوشان بازی خوبی داشت، هم با توپ و هم بدون توپ. او بازیکن مهمی برای ما است. کِنان ییلدیز نیز نشان داد که می‌تواند در ترکیب تیم خوب بازی کند و می‌توانیم به او در بازی‌های بزرگ اعتماد کنیم.»

2070462

موتا در واکنش به سوالی درباره مصدومیت وه‌آ پاسخ داد:«او در وضعیت خوبی نبود، در داخل محوطه جریمه تقریبا راه می‌رفت. که البته در همان زمان گل دوم را هم برایمان زد. ما فردا وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد و امیدواریم که چیز جدی‌ای نباشد.»

او سپس درباره پتانسیل تیمش گفت:«این بازیکنان را دیدید که توانایی انجام کارهای بزرگی دارند. ما قرار نیست به این چیزها فکر کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. هفته بعد به مصاف ورونا می‌رویم. آنها تیم پیچیده‌ای هستند و این را در اولین بازی ثابت کردند.»

دیدگاه‌ها