کد خبر : 2063474 | 30 مرداد 1403 ساعت 00:53 | 15.9K بازدید | 7 دیدگاه

نخستین گلزن بلژیکی تاریخ یوونتوس؛

تیاگو موتا نیامده ستاره رو کرد: ساموئل امبانگولا (عکس)

از هفته اول رقابت‌های سری آ، یوونتوس با برتری پرگل برابر کومو به برتری رسید.

تیاگو موتا نیامده ستاره رو کرد: ساموئل امبانگولا (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در شب پیروزی درخشان یوونتوس با سرمربی جدیدشان یعنی تیاگو مونا برابر تیم تازه صعود کرده کومو، چند جوان ناشناخته در ترکیب بیانکونری درخشیدند که یکی از آن‌ها یک وینگر ۲۰ ساله یعنی ساموئل امبانگولا بود.

این بازیکن که از آکادمی یوونتوس به جمع بازیکنان بزرگسال در فصل جاری اضافه شده است، در بیستمین دقیقه بازی با یک حرکت انفرادی زیبا و شوت زمینی پای راست نخستین گل یوونتوس در فصل جدید سری آ را به زیبایی هرچه تمام به ثمر رساند تا مقدمات برتری پرگل شاگردان تیاگو موتا را فراهم کند.

ویدئو: 350643

او با این گل تبدیل به جوان‌ترین گلزن بلژیکی‌ تاریخ سری آ و البته نخستین گلزن بلژیکی تاریخ باشگاه یوونتوس شد. این وینگر ریز نقش، یکی از چند سورپرایز تیاگو موتا در نخستین بازی یووه در فصل ۲۵-۲۰۲۴ بود. بازیکنی که احتمالا در طول فصل حرف‌های بیشتری از او خواهیم شنید.

2070456

این بازیکن در حال حاضر عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال بلژیک است و با توجه به فرصت ویژه‌ای که در یوونتوس بدست آورده، می‌تواند یکی از دعوت‌شدگان جدید لیست تیم ملی کشورش در آینده‌ای نه چندان دور باشد. این ستاره آینده‌دار علاوه بر یوونتوس، در تیم‌های پایه اندرلخت و کلوب بروخه در لیگ کشورش نیز به میدان رفته هست.

جوان کابال، آندره آ کامبیاسو، کنان یلدیز و تیموتی وه‌آ از جمله دیگر جوانانی بودند که در نخستین بازی یوونتوس تحت هدایت تیاگو موتا حسابی درخشیدند و دلگرمی زیادی به هواداران این تیم پرافتخار در دوران پسا آلگری دادند.

دیدگاه‌ها