کد خبر : 2063472 | 30 مرداد 1403 ساعت 01:31 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره گلزن یووه: بعد از گل فکر کردم خواب دیدم!

ساموئل امبانگولا، ستاره جوان یوونتوس، اعتراف کرد که فکر می‌کرد گلزنی در اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان یووه فقط یک خواب است!

ستاره گلزن یووه: بعد از گل فکر کردم خواب دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جدید سری A را با یک شروع درخشان آغاز کرد و کومو را با نتیجه ۳-۰ در ورزشگاه آلیانز یوونتوس در تورین شکست داد.

کمتر کسی انتظار داشت که استعداد ۲۰ ساله یعنی امبانگولا، در ترکیب اصلی باشد و حتی کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که او اولین گل فصل را به ثمر برساند. او از سمت چپ به داخل محوطه جریمه حرکت کرد و با پای راست از لبه محوطه جریمه شوت زد و گل زد.

2070453

او پس از بازی به دازن گفت:«این یک احساس ویژه بود، زیرا اولین بار بود که در سری A بازی می‌کردم و اولین بار بود که با تیم بزرگسالان در یک مسابقه رسمی حضور داشتم. من بسیار خوشحالم.

وقتی اولین گل را زدم، فکر می‌کردم که فقط یک رویا است! وقتی صدای استادیوم و همه هواداران را شنیدم، احساس فوق‌العاده‌ای داشتم.» تیموتی وه‌آ در لحظات پایانی نیمه اول گل دوم را به ثمر رساند و آندریا کامبیاسو در اواخر بازی نتیجه را تکمیل کرد.

امبانگولا به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد و در زمان دریافت جایزه به قدری خوشحال بود که نمی‌توانست باور کند او خواب نمی‌بیند و واقعیت را زندگی می‌کند.

دیدگاه‌ها