کد خبر : 2063470 | 30 مرداد 1403 ساعت 01:01 | 10K بازدید | 22 دیدگاه

لستر ۱-۱ تاتنهام: توقف آنگه با گل قهرمان کینگ پاور

در ادامه هفته اول لیگ برتر انگلیس، لستر سیتی و تاتنهام به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

لستر ۱-۱ تاتنهام: توقف آنگه با گل قهرمان کینگ پاور

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس، دو تیم لستر سیتی و تاتنهام در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت با گل‌های پدرو پورو برای تاتنهام و جیمی واردی برای لستر، به تساوی ۱-۱ رسیدند.

ویدئو: 350668

بازی با حملات تاتنهام آغاز شد و یکی از جدی‌ترین آنها موقعیتی بود که با حرکات سون هیونگ مین شروع شد و در ادامه ضربه خطرناک بنتانکور را اندیدی از روی خط برگشت داد.

در یکی دیگر از حملات پاس سون به سولانکه رسید اما ضربه او را هرمانسن به خوبی مهار کرد و به او اجازه نداد گل اول را به ثمر برساند.

این حملات ادامه داشتند تا اینکه پدرو پورو موفق شد دروازه لستر را باز کند و تاتنهام را به هدفش برساند. در دقیقه ۲۹ روی سانتر مدیسون، پورو با یک ضربه سر حساب کار را ۱-۰ کرد.

2070447

تا پایان نیمه اول دو تیم حملاتی داشتند و بازی پایاپای دنبال می‌شد اما در نهایت با همان یک گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم لستر جلوتر رفت و پس از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه ۵۷ به گل تساوی دست یافت. جایی که روی سانتر فاتاوو، جیمی واردی با ضربه سر اولین گل لستر ‌پس از بازگشت به لیگ برتر را به ثمر رساند.

2070448

لستر در ادامه می‌توانست گل دوم را هم بزند. در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک اندیدی را ویکاریو به خوبی دفع کرد. کمی بعد واردی نیز در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما ضربه او هم به سرنوشت شوت اندیدی دچار شد.

در لحظات پایانی دو تیم توانستند موقعیت‌های دیگری نیز خلق کنند اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. مهم‌ترین اتفاق بازی مصدومیت شدید رودریگو بنتانکور از ناحیه سر بود که باعث توقف ۸ دقیقه‌ای بازی و تعویض او شد. در نهایت بازی نیز با همان نتیجه به اتمام رسید و دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

دیدگاه‌ها