کد خبر : 2063468 | 30 مرداد 1403 ساعت 00:57 | 22K بازدید | 88 دیدگاه

سپاهان به جای پرسپولیس در اراک!

باشگاه سپاهان قصد دارد میزبانی از شمس‌آذر قزوین را در اراک داشته باشد.

سپاهان به جای پرسپولیس در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مسابقه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بین سپاهان و شباب الاهلی امارات و نخستین بازی لیگ برتر با چادرملو اردکان کاملا نامساعد بود و همین اتفاق موجب شد تا این باشگاه به فکر جمع‌آوری زمین چمن و تغییر آن داشته باشد.

باشگاه سپاهان قصد دارد چمن ورزشگاه نقش جهان را به‌طور کامل جمع کند و کیفیت چمن خود را بالاتر ببرد و به همین دلیل حداقل دو ماه میزبانی از بازی‌های لیگ برتر و آسیا را نخواهد داشت و قصد دارد در یک استادیوم دیگر پذیرای حریفان خود باشد.

سپاهان در روز جمعه، نُهم شهریورماه در هفته سوم لیگ برتر میزبان شمس‌آذر قزوین است و با توجه به اینکه استادیوم فولادشهر در حال تجهیز برای مسابقه تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان خواهد بود، نمی‌تواند در اصفهان میزبانی کند و قصد دارد این کار را در اراک انجام بدهد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس میزبانی در هفته سوم لیگ برتر را از اراک به قزوین منتقل کرده و قصد دارد چنین کاری انجام بدهد، باشگاه سپاهان اقدام به انجام بازی در اراک نموده می‌خواهد میزبانی را در این شهر از شمس‌آذر قزوین داشته باشد.

داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در برنامه فوتبال برتر گفت: سپاهان درخواست احتمالا درخواست انجام بازی هفته سوم را در اراک داشته باشد، چراکه حداقل دو ماه ورزشگاه نقش جهان را در اختیار نداریم.

ویدئو: 350669

باشگاه سپاهان احتمالا پس از فیفادی و با توجه به انجام مسابقه تیم ملی ایران، می‌تواند میزبانی را در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن(فولادشهر) داشته باشد.

دیدگاه‌ها