کد خبر : 2063461 | 30 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 50.4K بازدید | 8 دیدگاه

وضعیت خطرناک رقیب اصلی دینامو زاگرب

حذف در کمال ناباوری: تیم گتوزو و راکیتیچ پول ندارد!

وضعیت مالی باشگاه هایدوک اسپیلت بسیار نگران‌کننده است.

حذف در کمال ناباوری: تیم گتوزو و راکیتیچ پول ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هایدوک اسپیلت کرواسی با انتخاب جنارو گتوزو به عنوان سرمربی و جذب ایوان راکیتیچ همراه با ایوان پریسیچ و لاوور کالینیچ امیدوار بود بتواند با ارائه فرمی قابل قبول با دینامو زاگرب برای قهرمانی رقابت کند اما آنها از جایی متحمل ضربه سنگینی شدند که به آن فکر نمی‌کردند!
در واقع سران این تیم امیدوار بودند با حضور در کنفرانس اروپا بتوانند حداقل سهمیه این تورنمنت اروپایی را کسب کنند اما شکست برابر روزمبروک بوسنی آن هم در قدم پایانی مسابقات پلی‌آف تمامی معادلات را خراب کرد.

طبق گزارشی که مارکا به نقل از رسانه‌های کرواسی معتقد هست که آنها حالا علاوه بر ۱۰ میلیون یورویی که به صورت مستقیم از یوفا دریافت می‌کردند، درآمد حاصل از اسپانسرهای مالی خودشان را نیز از دست خواهند داد.

این اتفاق عاملی بوده تا هواداران این تیم قدیمی فوتبال کرواسی نسبت به وضعیت تیمشان نگران شوند و اگر چه با ۲ برد و ۱ تساوی در بالای جدول است، اما آنها از حالا معتقد هستند که باز هم تیمشان توانایی رقابت با دینامو زاگرب را نخواهد داشت.

این باشگاه از نظر مالی بسیار تحت فشار است و حتی پریسیچ در فصل گذشته، حاضر شد حقوقش را در حد یک بازیکن آماتور پایین بیاورد و حالا این اتفاق برای راکیتیچ و کالینیچ افتاده تا بدین ترتیب سران این تیم از حقوق بازیکنان‌شان برای خودشان هزینه کنند.

دیدگاه‌ها