کد خبر : 2063459 | 30 مرداد 1403 ساعت 08:45 | 19.3K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان سابق شمس، ستاره جدید فولاد!

پوریا سرآبادانی در اولین بازی خود برای فولاد خوزستان در آستانه گلزنی قرار گرفت اما تیرک مانع این اتفاق شد.

کاپیتان سابق شمس، ستاره جدید فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان فصل گذشته شمس‌آذر قزوین در اولین بازی خود برای فولاد خوزستان تا یک قدمی گلزنی پیش رفت اما تیرک دروازه مانع این اتفاق شد تا تعداد گل‌های لیگ برتری این بازیکن به عدد 9 نرسد!

او فصل گذشته در پست هافبک دفاعی برای شمس‌آذر به میدان رفت اما توانست 8 گل در طول فصل و در 8 مسابقه مختلف به ثمر برساند تا تقریبا در یک سوم مسابقات لیگ برتر گلزنی کرده باشد، او سال گذشته مقابل تیم فعلی خود فولاد خوزستان هم موفق به گلزنی شد و شمس‌آذر با تک گل این بازیکن سه امتیاز مسابقه را کسب کرد.

2070434

سرآبادانی در بازی با نساجی قائمشهر با حضور ناگهانی در محوطه جریمه و پاس کات‌بکی که دریافت کرد، ضربه بغل پای راست خود را به سمت دروازه لوان پولی شلیک کرد که بعد از برخورد به مدافع نساجی به تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت، این بازیکن بدشانس بود که در اولین حضور خود نتوانست برای فولاد گلزنی کند.

سرآبادانی سبک فوتبالی خاصی دارد و نمایش استانداردی در زمین مسابقه ارائه می‌کند، نظم فوتبالی و ضربات ساده این بازیکن به توپ باعث شده که در اکثر صحنه‌ها مفید واقع شود و تمرکز بالایی در طول مسابقه داشته باشد.

این بازیکن فصل گذشته در 31 مسابقه مختلف شمس‌آذر در بازی‌های حذفی و لیگ حضور داشت و به غیر از 2 مسابقه، تمام مسابقات را در ترکیب اصلی قرار گرفت و فصل کاملی را پشت سرگذاشت!

دیدگاه‌ها