کد خبر : 2063454 | 30 مرداد 1403 ساعت 07:56 | 32.2K بازدید | 35 دیدگاه

اگر این اتفاق بیفتد اندریک از رئال می‌رود!

اندریک در صورت به دست نیاوردن زمان بازی موردنیاز، ممکن است رئال مادرید را به صورت قرضی ترک کند.

اگر این اتفاق بیفتد اندریک از رئال می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، اندریک، بازیکن ۱۸ ساله برزیلی، و تیم مدیریتی او انتظار نداشتند که ماه‌های اول حضورش در رئال مادرید آسان باشد. رقابت در این تیم بسیار شدید است و این موضوع کاملاً مشهود است. با این حال، نکاتی وجود دارد که می‌تواند به نفع اندریک باشد، مانند اینکه او تنها مهاجم نوک خالص در تیمی است که جایی برای همه بازیکنان در ترکیب اصلی ندارد (امباپه، وینیسیوس، رودریگو، براهیم، گولر و خود او). به همین دلیل، برنامه‌ای از پیش تعیین شده برای او وجود دارد.

اندریک احتمال انتقال قرضی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را رد نمی‌کند، به خصوص اگر تا آن زمان حضورش در بازی‌ها بسیار کم باشد.

البته این هدف او نیست. هدف او این است که هر چه زودتر جایگاهی در تیم پیدا کند. اما از این واقعیت غافل نیست که ممکن است این اتفاق بیفتد. بنابراین، اولین ارزیابی از وضعیت او در کریسمس انجام خواهد شد و ارزیابی دوم در تابستان.

بسیاری از جنبه‌ها باید در نظر گرفته شوند. ناپدید شدن از صحنه در حال حاضر نه تنها می‌تواند پیشرفت یک پسر ۱۸ ساله را متوقف کند، بلکه می‌تواند او را از دعوت‌های تیم ملی برزیل که اکنون یک عضو ثابت آن است، دور کند. این موضوع برای تیم مدیریتی او بسیار مهم است، به ویژه با توجه به اینکه جام جهانی بعدی در سال ۲۰۲۶ در مکزیک، کانادا و به ویژه ایالات‌متحده برگزار می‌شود، یکی از بزرگترین بازارها برای جذب اسپانسرهای خوب و شهرت.

2070425

به هر حال، این مهاجم جوان می‌خواهد از این فرصت که رئال مادرید به او داده است، نهایت استفاده را ببرد و به توانایی‌های خود اعتماد دارد. اندریک با همان سنی به رئال مادرید می‌پیوندد که رودریگو و وینیسیوس پیوستند، ۱۸ سال، اما با وضعیت بسیار متفاوت، زیرا او دو قهرمانی در لیگ برزیل را با پالمیراس به دست آورده و رکوردهای زیادی را نیز با تیم ملی برزیل شکسته است. او در سن ۱۷ سالگی در کوپا آمه‌ریکا بازی کرده و در دو بازی اول خود در دو ورزشگاه تاریخی ومبلی و برنابئو، گلزنی کرده است.

پیش‌فصل برای اندریک آنطور که انتظار داشت پیش نرفت. او در دو بازی اول مقابل میلان و بارسلونا فرصت بازی داشت که در آنها به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. درست در دو بازی که تیم با آمادگی کمی وارد میدان شد و نتوانست بدرخشد. در بازی سوم مقابل چلسی به دلیل مشکلات عضلانی بازی نکرد. سپس در ورشو، مانند گولر، با واقعیت سختی روبه‌رو شد: صفر دقیقه بازی. در مایورکا نیز از ابتدا تا انتها روی نیمکت بود.

فصل طولانی است (می‌توانند تا ۷۲ بازی طول بکشد) و آنچلوتی حتی امکان ترکیب‌های چرخشی (تعطیلات به قول خودش) را در طول فصل تأیید کرده است. این چرخش‌ها به صورت گروه‌های کوچک انجام خواهد شد. به طور معمول، اندریک که رئال مادرید او را با مبلغ ۲۵ میلیون یورو به علاوه ۳۰ میلیون یورو برای بندهای پاداش خریداری کرده است، می‌تواند فرصت بازی پیدا کند. اما اگر اوضاع برای او بد شود، یک برنامه جایگزین دارد: جستجوی یک انتقال برای جلوگیری از افت.

دیدگاه‌ها