کد خبر : 2063450 | 30 مرداد 1403 ساعت 06:55 | 31K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت گلر ملی‌پوش به لیگ‌برتر بدون اضافه وزن!

ابراهیم میرزاپور بعد از چند فصل دوباره در لیگ برتر حضور پیدا کرده است.

بازگشت گلر ملی‌پوش به لیگ‌برتر بدون اضافه وزن!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال بعد از چندین فصل دوری از مسابقات لیگ برتر به همراه تیم خیبر خرم‌آباد در این مسابقات حضور پیدا کرد و یکی از سرشناس‌ترین و باتجربه‌ترین افراد این باشگاه در مسابقات لیگ برتر است.

ابراهیم میرزاپور که در جایگاه مربی دروازه‌بان‌های تیم خیبر خرم‌آباد حضور دارد در این فصل تونی باتیستا برزیلی را در اختیار دارد و می‌تواند از تجربه‌ بالای خود برای درخشش این گلر حداکثر بهره را بگیرد.

2070420

او در هفته نخست با شور و اشتیاق خاصی در کنار خط حضور پیدا می‌کرد و نکاتی را به بازیکنان خیبر خرم‌آباد منتقل می‌کرد، میرزاپور در سال‌های گذشته در تیم‌های پاس همدان، گل‌گهر، فولاد خوزستان و پیکان مربیگری کرده است و حالا در تیم زادگاه خود حضور دارد.

او چندین فصل در تیم خیبر حضور دارد و در صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر نقش قابل توجهی داشته است و یکی از اعضای وفادار به این باشگاه در مسابقات لیگ دسته اول بوده است.

نکته جالب درباره میرزاپور بدن آماده اوست که تفاوت چندانی با دوران حضور در فوتبال ندارد، خبری از اضافه وزن در اندام او دیده نمی‌شود فقط موهای خود را سپید کرده است!

دیدگاه‌ها