کد خبر : 2063446 | 30 مرداد 1403 ساعت 08:50 | 21.7K بازدید | 13 دیدگاه

در اهواز اتفاق افتاد

به رهبری مدافع سابق تراکتور: کلین‌شیت نوبرانه!

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست موفق به انجام کلین‌شیت شد.

به رهبری مدافع سابق تراکتور: کلین‌شیت نوبرانه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر کاری را انجام داد که فصل گذشته یک نیم‌فصل کامل برای انجام آن ناکام بودند و در هفته شانزدهم توانستند دروازه خود را مقابل شمس‌آذر قزوین بسته نگه دارد.

استقلال خوزستان فصل گذشته فقط سه کلین‌شیت انجام داد، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و فولادخوزستان تیم‌هایی بودند که دروازه این تیم را باز نکردند، هر سه کلین‌شیت توسط حسن پورحمیدی در نیم‌فصل دوم رقم خورد و فرزین گروسیان در 15 مسابقه‌ای که به میدان رفت موفق به انجام این کار نشد.

2070411

محمد حسینی مدافع سابق تراکتور در این مسابقه نقش ویژه‌ای داشت و در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان عملکرد بی‌نقصی ارائه کرد تا در تیم برتر هفته هم قرار بگیرد، این مدافع بلند قامت با پوشش عمق خط دفاعی و زدن ضربات سر اول، محوطه جریمه استقلال خوزستان را امن کرده بود.

2070412

حالا استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ بیست و چهارم توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و علاوه بر آماری که مشخص است، حداقل در هفته نخست لیگ برتر عملکرد دفاعی خوبی داشت تا هواداران این تیم امیدوار شوند.

استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و باید دید در این مسابقه چه عملکردی خواهند داشت، آنها با کسب امتیاز از این مسابقه شروع متفاوتی نسب به سال گذشته خواهند داشت و تدابیر بژوویچ نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها