کد خبر : 2063440 | 29 مرداد 1403 ساعت 23:53 | 10.2K بازدید | 28 دیدگاه

تصمیم جدید مالکان یونایتد: مستند می‌سازیم!

منچستریونایتد در حال بررسی ساخت یک مستند در مورد خرید باشگاه توسط سر جیم راتکلیف و گروهش است.

تصمیم جدید مالکان یونایتد: مستند می‌سازیم!

به گزارش "ورزش سه"، راتکلیف در فوریه ۲۰۲۴ سهام ۲۷.۷ درصدی از باشگاه متعلق به خانواده گلیزر را خریداری کرد و به عنوان شرط معامله، اینئوس مسئولیت بخش‌های فوتبالی را بر عهده گرفت.

این شرکت چندملیتی بریتانیایی به دنبال احیای باشگاه است و با معرفی یک سلسله مراتب جدید فوتبال، سرمایه‌گذاری در تیم و اقدامات قابل توجه برای کاهش هزینه‌ها، کار خود را آغاز کرده است.

اکنون، به گزارش تایمز، مدیران اینئوس در حال بررسی ایده به تصویر کشیدن سفر خود تا کنون با انتشار یک سریال مستند، مشابه با «همه یا هیچ»، برنامه محبوب آمازون پرایم هستند.

2070405

این تصمیم می‌تواند بخشی از یک سیاست‌های جدید برای ایجاد روابط عمومی گسترده‌تر باشد، زیرا باشگاه به دنبال نزدیک‌تر کردن هواداران به باشگاه و ایجاد تصویری گرم‌تر از مدیریت جدید خود، پس از یک دهه روابط پرتنش با گلیزرها، است.

باشگاه تا کنون در برابر وسوسه ساخت یک مستند یا هر نوع محتوای دیگری مقاومت کرده است و گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهادات شرکت‌های تولیدی خارجی را در گذشته رد کرده است اما اکنون گزارش شده که آنها در حال تغییر نظر خود در این باره و بررسی ساخت یک مستند چند قسمتی هستند.

دیدگاه‌ها